wtorek, 2 sierpnia 2016

5 Odcinek: Sypialnia

Lektor: Tydzień temu uczestnicy musieli postawić całą swoją kartę na salon. Najwięcej punktów udało się zgromadzić dla Kuby Bartnika. Niestety z programu odpadła Monika Ordowska: "Szkoda, że dziś musiałam odpaść, bo miałam już pomysł na sypialnię. Niestety ktoś musiał odpaść i jak widać to musiałam być ja ...". Dziś czeka sypialnia. Jak uczestnicy poradzą sobie z tym zadaniem? Rozpoczynamy piąty odcinek programu Projekt: Dom!

 === Czołówka ===

Lektor: Uczestników przez dziewięć tygodni oceniać będzie: prezenterka i dziennikarka - Katarzyna Dowbor "Czekam na pozytywną energię w programie"; dziennikarka, pisarka i projektantka wnętrz - Dorota Szelągowska "Liczbę na kreatywność i ryzyko" oraz prezenter i ogrodnik - Dominik Strzelec "W programie czekam na zaskoczenie".

~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~
Wojciech: Witam was w piątym odcinku! Dziś waszym zadaniem będzie urządzenie sypialni. Wysłuchajmy jakie propozycje mają jurorzy.
Dominik: Część! Jak wiecie sypialnia jest bardzo ważna. Przeciętnie w niej spędzamy od siedmiu do dziesięciu godzin. Sypialnia kojarzy nam się z wygodnym łóżkiem, w którym możemy odpocząć po ciężkim dniu pracy.
Kasia: Myślę, że każdy z was chciałby zasypiać i budzić się w królestwie. Dlatego czekamy na sypialnie marzeń.
Dorota: Sypialnia to strefa relaksacyjna. To w niej regenerujemy siły, zasypiając.
Dominik: I nie tylko <śmiech>.
Kasia: Ktoś się tu nam rozkręca <śmiech>.
Dorota: Dominiku, jeszcze nie jest po dwudziestej drugiej.

Wojciech: Na urządzenie sypialni macie 30 tysięcy złotych. Jeżeli pieniądze zostaną to możecie je wykorzystać w finale. Czy ktoś chce jeszcze coś powiedzieć? Nie! To zapraszam do pracy!

~ Dwa dni później ~

Lektor: Wojciech nie czeka zbyt długo i już teraz postanawia udać się do pierwszego mieszkania. 


Wojciech: Witam Cię Olgo. Zdradź nam swoje plany na sypialnię.
Olga: Moja sypialnia będzie beżowa, a głównym motywem będą kwiaty. Na prawej ścianie będzie szafa suwana, obok niej stanie komoda. Na środku znajdzie się łóżko. Jednym słowem będzie kolorowo.
Wojciech: Czemu kwiaty?
Olga: Wszystkie panie kochają kwiaty <śmiech>. W sypialni będą świetnie się komponować.
Wojciech: To nie pozostaje nic innego jak czekać.

Lektor: A czy Sylwia też kocha kwiaty?


Wojciech: Cześć, Sylwio. Widzę, że sporo pracy.
Sylwia: Tak, czeka mnie kolejny pracowity tydzień <śmiech>.
Wojciech: Dowiedziałem się, że u twojej konkurentki w sypialni będą kwiaty. Co będzie u ciebie?
Sylwia: Moja sypialnia będzie jasna. Stanie tu wygodne łóżko, komody, meble, lampy. Nad łóżkiem zawiesi obraz, który moim zdaniem jest bardzo namiętny.
Wojciech: No to czekamy na tą namiętną sypialnie.

Lektor: A co szykuje Karol?


Wojciech: Ojej jaki tu bałagan.
Karol: Przy każdym dobrym remoncie, musi być porządny bałagan.
Wojciech: Karol, jaki jest twój plan na ten etap?
Karol: Zamierzam stworzyć przyjemny zakątek. Ściany jak widać pomalowałem na jasny beż. Oprócz tego wyszpachlowałem sufit. Teraz pozostało mi odpowiednio dobrać meble.
Wojciech: Ciekawie się zapowiada. Życzę powodzenia!

Lektor: Kolejne przygotowania sprawdzimy u Mateusza.


Wojciech: Co tu się wyrabia?
Mateusz: Próbuje zeszlifować ściany.
Wojciech: A jaki pomysł na sypialnię?
Mateusz: Powiem, tylko się nie śmiej. Moja sypialnia będzie ... różowa <śmiech>. Wiem, może to dziwnie wyglądać, ale uważam że ten kolor pasuje do sypialni. 
Wojciech: No to będzie małe zaskoczenie.
Mateusz: A w sypialni znajdzie się łóżko, szafa na ubrania, komody, półeczki i takie tam.
Wojciech: Jestem ciekaw reakcji jurorów <śmiech>.

Lektor: Kolejny pomysł ma dla nas Tamara.


Wojciech: Hej. Jak się czujesz?
Tamara: Świetnie, nie mogę doczekać się aż skończę tą sypialnie.
Wojciech: A jaki pomysł na twoje królestwo?
Tamara: Moja sypialnia będzie przede wszystkim drewniana. Meble będą wykonane z jasnego drewna. Łóżko też będzie drewniane. Uważam, że taki zasób naturalny jest o wiele lepszy niż, jakieś sztuczne tworzywa ze sklepu. 
Wojciech: Chcesz powiedzieć, że te łóżko sama projektujesz?
Tamara: Tak, oczywiście pomaga mi w tym kuzyn. 
Wojciech: Proszę państwa to zasługuje na docenienie. Nie dość, że sama projektuje pomieszczenie, to jeszcze meble. Dziękuję Ci!

Lektor: Przemierzamy się do Kuby.



Wojciech: Kuba, opowiedz nam o swojej sypialni.
Kuba: W mojej sypialni zostanie położona tapeta w paski. Meble będą jasne, zaś dywan będzie w ciemniejszych barwach.
Wojciech: Kuba, ostatnio triumf. Czy powoli myślisz o finale?
Kuba: Nie do finału jeszcze kilka tygodni. To, że obecnie prowadzę w klasyfikacji, wcale nie daje mi gwaranci, że się w nim znajdę.
Wojciech: Kuba, dziękuję za rozmowę.

Lektor: A jaki projekt szykuje Robert?


Wojciech: Robert, jak budżet?
Robert: Myślę, że pieniądze powinny wystarczyć.
Wojciech: A już masz jakiś plan?
Robert: Ta sypialnia będzie lekka. Ściany będą pomalowane na lekki fiolet. Meble to oczywiście łóżko, komody, szafy.
Wojciech: Widzę, że pomysł jest. Życzę powodzenia w dalszej pracy!

Wojciech: Nasi uczestnicy mają jeszcze kilka dni, aby dokończyć swoje sypialnie. Czy po tym odcinku sytuacja w klasyfikacji się zmieni?

=== Reklama ===
~ Siedem dni później ~
Lektor: Sypialnie skończone! Teraz pora na sprawdzenie. Która sypialnia najbardziej urzeknie jurorów?

Sypialnia Olgi:


Kasia: Jak tu kwiecisto. Taka wiosna mi się kojarzy <śmiech>. Ogólnie uważam, że jest to bardzo fajny motyw. Ta szafa jest duża i może pomieścić naprawdę wiele ubrań.
Dorota: Sypialnia jest naprawdę bardzo ciekawa i pomysłowa. Szafa i łóżko świetnie pasują. Jedynie kwiaty na komodzie uważam za zbędne. Całość mi się podoba.
Dominik: Ja uważam, że kwiatów jest aż za dużo. Sam lubię kwiaty, jednak uważam że sama szafa z tym symbolem graficznym by wystarczyła. Plus oczywiście ma u mnie funkcjonalność tej sypialni.


Sypialnia Sylwii: 


Dominik: Łóżko jest bardzo wygodne. Obraz na ścianie jest bardzo tajemniczy. W sam raz do takiego pomieszczenia. Niestety uważam, że czegoś mi tu brakuje.
Kasia: Może na tym obrazie jest Sylwia <śmiech>. Pokój bardzo przyjemny. Meble moim zdaniem ładne. Szkoda, że nie ma dywanu. Dywan zawsze ociepla pomieszczenie.
Dorota: Klimatu to tu faktycznie brakuje. Gdyby nie ten obraz to można byłoby pomyśleć, że jesteśmy w hotelu. Ogólnie sypialnia nie jest zła, ale uwagi nie przykuwa.


Sypialnia Karola:


Dorota: Bardzo jasna ta sypialnia. Nie wiem czy chciałabym mieć taką. Uważam, że łóżko byłoby dobre, gdyby nie te materiałowe obicia. Dywan też należałoby wymienić.
Kasia: Mi się bardzo podoba ten żyrandol. Reszta jest bardzo ciekawa, ale faktycznie te obicia są niepotrzebne.
Dominik: Jest pół na pół. Z jednej strony fajne, nowoczesne meble, ciekawe urządzenie sypialni, a z drugiej strony straszne łóżko i brzydka podłoga. Ciężko będzie mi ocenić te sypialnie.

 

Sypialnia Mateusza:


Kasia: Przytulnie tu jest. Ta sypialnia bardzo mi się podoba. 
Dominik: Sypialnia jedna z lepszych, ale są minusy. Po pierwsze po co dwa takie same obrazy nad łóżkiem. Po drugie ta mini półeczka jest tu zbędna.
Dorota: Mnie nie za bardzo przekonuje ta sypialnia. Same łóżko jest okej, ale te lampy i szafeczka moim zdaniem tu nie pasują.


Sypialnia Tamary:


Dominik: Nowoczesna sypialnia w stylu Tamary. Meble uważam że są dobre, a szafa jest genialna. Niestety okno nad łóżkiem to raczej kiepski pomysł. Nie chciałbym zasypiać przy pełnym księżycu i budzić się w promieniach słonecznych.
Dorota: Sypialnia nie najgorsza, ale po co tyle rzeczy nad łóżkiem. Przecież to tylko zbiera kusz i nic więcej. 
Kasia: Sypialnia to miejsce odpoczynku, a przy takiej dużej ilości kurzu, nasze zdrowie mogłoby źle znieść ten odpoczynek. To jest duży minus tej sypialni.


Sypialnia Kuby:


Dorota: Mateusz chciał chyba połączyć kilka styli, ale mu się nie udało. Ta tapeta jest niestety beznadziejna do sypialni. Meble można zostawić, ale dywan na śmietnik.
Dominik: Średnio mi się to podoba. Mateusz zwykle nas zaskakiwał, dziś nie do końca podoba mi się ten projekt.
Kasia: Ja myślę, że trochę przesadzacie. Może nie wszystko ze sobą się łączy, ale jest kilka bardzo fajnych dodatków. Szafa też wygląda na obszerną.

 

Sypialnia Roberta:


Dorota: Ta sypialnia jest bardzo ładna. Może nie jest wyszukana, ale jest świetnym miejscem do relaksu. Robert wywiązał się z obowiązku.
Kasia: Mi również podoba się ten projekt. Uważam, że nie jest nudny i ma coś w sobie.
Dominik: Sypialnia jest w porządku, lecz ma braki. Trochę jest tu pusto. Gdyby Robert postaram się o dywan, te wnętrze wyglądałoby inaczej.

~ Przemyślenia jurorów ~

Dorota: W tym odcinku sypialnie sprawiły kłopot dla uczestników. Wydaje mi się, że niektórzy skupili się na jednym elemencie. Oczywiście były też takie projekty, które mogę wyróżnić.
Dominik: Kilka sypialni było w porządku, a kilka niestety trochę zawiodło. Myślę, że będę miał problem z ocenieniem.
Kasia: Sypialnie mi się podobały. Myślę, że w tym odcinku poziom był wyrównany.

~~~

Wojciech: Sypialnie za nami. Teraz to jurorzy wraz z widzami zadecydują o tym kto pozostanie w naszym programie.

===

Aby oddać głosy w piątym odcinku, należy przyznać każdemu z pomieszczeń następujące punkty: 10-9-8-7-6-5-4. 10 punktów przyznajemy dla najlepszej sypialni, 4 punkt dla najsłabszej. Głosowanie trwa od pory wydania odcinka do czwartku godziny 18.00. Głosy proszę wysyłać w wiadomości prywatnej na facebooku. Dziękuję za oddane głosy!

===

 ~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~

Wojciech: Witam wszystkich! Już za moment poznamy wynik dzisiejszego odcinka. Za nim to nastąpi, wysłuchajmy uprzejmie jurorów.

Dorota: Niestety muszę z przykrością stwierdzić, że sypialnie okazały się najtrudniejszym zadaniem w tym programie. Większość pomieszczeń wymaga remontu.
Kasia: Mi osobiście sypialnie się podobały.
Dominik: Te sypialnie nie były za najlepsze. Oczywiście mam nadzieję, że to jednorazowy wybryk spowodowany upałem.

Wojciech: Pora odczytać wynik. Przypomnę, że do dzisiejszego zadania dodaliśmy punkty z poprzednich odcinków. Tym samym liderem klasyfikacji generalnej jest:
Robert Koszucki


Wojciech: Gratulację! Wicemistrzem zostaje:
Mateusz Krautwurst
Wojciech: Trzecie miejsce zajmuje:
Kuba Bartnik
 Wojciech: Udział w kolejnym odcinku zapewniona ma także:
Olga Kalicka
Wojciech: Widzowie i jurorzy chcą dalej podziwiać:
Sylwię Juszczak-Arnesen
Wojciech: Tamaro, Karolu jesteście zagrożeni. Już za chwilę jedno z was zakończy pracę w naszym projekcie. Z wielkim żalem ogłaszam, że w szóstym odcinku Projekt: Dom nie zobaczymy:

Tamary Gonzalez-Perea


Wojciech: Tamara nadszedł twój koniec. Co chcesz powiedzieć swoim fanom?
Tamara: Czułam, że to będzie mój ostatni odcinek. Dopiero teraz poczułam ten program. Niestety, ale moje wcześniejsze projekty były zbyt słabe, aby przejść dalej. Chciałabym podziękować wszystkim tym, którzy pomogli mi w pracy. Dziękuję mojej rodzicie, przyjaciołom, znajomym. Dziękuję szanownej komisji za oceny. Dziękuję całej produkcji, która realizowała ten projekt. Podziękowania kieruje również moim fanom, którzy wpierali mnie do samego końca. Dziękuję i do zobaczenia w finale!
Wojciech: Tamaro, będzie nam ciebie brakowało. Od naszych sponsorów otrzymujesz mały upominek. Dziękujemy Tobie za udział w programie! 

~ Ekipa programu rozchodzi się  ~
 
Wojciech: Niestety nie dla każdego ten wieczór okazał się szczęśliwy. Tak to jest w naszym projekcie. Już za tydzień nasi uczestnicy będą projektować pokój dziecięcy. Czy poczują w sobie lata dzieciństwa? Przekonamy się! Do zobaczenia za tydzień! Pa!
 
Wyniki Głosowania:
 

10 komentarzy:

  1. Za nami kolejny odcinek i nie ukrywam, że liczyłam na dużo lepsze sypialnie. Podoba mi się to, że są różne, w sensie, że w różnych kolorach, ale praktycznie w każdym coś mi przeszkadza. Jednak wydaje mi się, że nie ma takiej jednej najgorszej, poziom w miarę wyrównany. Układam punktację i czekam na wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przykrością muszę stwierdzić, że gwiazdy dzisiaj się nie popisały. Żaden projekt nie zrobił na mnie dużego wrażenia, a kilka to wręcz odrzuca swoim wyglądem. Chyba nigdy nie miałem takiego problemu z ułożeniem punktacji, bo nikt nie zasługuje na najwyższe punkty. Ale jakoś to się da zrobić ;)
    Przesyłam głosy i czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda sypialnia w końcu każda jest inna, a nie tak jak dotychczas, że każdy projekt był praktycznie identyczny. Choć niby każda jest fajna. Trudno mi przyznać punkty. Ale nie wiem czy każda jest praktyczna ????

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny świetny odcinek za nami, ale tak, jak poprzednicy jestem zawiedziony poziomem projektów. Oczywiście pojawiło się kilka ciekawych sypialni, ale większość się raczej nie spisała. Trzy projekty według mnie odstawały od reszty i to na minus. Będę miał mały problem z ułożeniem punktacji, ale za chwilę zagłosuje ;) Czekam na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tamara była dzisiaj najsłabsza, też nie wyróżniała się podczas całego programu, poza tym nie pałam do niej sympatią, więc dobrze się stało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu <3 Oprócz tego, że nie przepadam za nią, to miała dzisiaj jeden ze słabszych projektów, więc słuszna odpadka :D Czekam na kolejny odcinek <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda Tamary, ale jej projekty były bez szału, także mimo wszystko werdykt słuszny. No to czekam na następny odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń