niedziela, 7 sierpnia 2016

6 Odcinek: Pokój dziecięcy

Lektor: W ubiegłym tygodniu nasi uczestnicy zajęli się projektowaniem sypialni. Podczas tego zadania najlepiej spisał się Robert Koszucki. Niestety swój ostatni projekt zaprezentowała nam Tamara Gonzalez-Perea: "Czułam, że to będzie mój ostatni odcinek. Dopiero teraz poczułam ten program...". Dziś czeka kolejny sprawdzian. Tym razem uczestnicy muszą wrócić do lat dziecięcych i zaprojektować pokoje dla dzieci. Kto tym razem wysunie się przed szeregi? A kto opuści nasz program? Rozpoczynamy szósty odcinek programu Projekt: Dom!

 === Czołówka ===

Lektor: Uczestników przez dziewięć tygodni oceniać będzie: prezenterka i dziennikarka - Katarzyna Dowbor "Czekam na pozytywną energię w programie"; dziennikarka, pisarka i projektantka wnętrz - Dorota Szelągowska "Liczbę na kreatywność i ryzyko" oraz prezenter i ogrodnik - Dominik Strzelec "W programie czekam na zaskoczenie".

~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~
Wojciech: Witam was w kolejnym odcinku! Tym razem zajmiemy się pokojem dziecięcym. Mam nadzieję, że podczas projektowania, będziecie mogli przypomnieć sobie lata z młodości. Teraz poprosimy naszych jurorów o propozycje.
Dorota: Moi drodzy, pokój dziecięcy to pokój marzeń. Chyba każda z nas marzyła w przyszłości zostać księżniczka. Te pomieszczenie powinno przypomnieć nam królestwo bajek. 
Kasia: Każde dziecko lubi się bawić. Ten pokój powinien stanowić jedną wielką zabawę.
Dominik: Pokój dziecięcy to nie jest łatwe zadanie. Dogodzić dzieciom jest bardzo trudno. Cieszcie się że tym razem to my oceniamy, a nie dzieci <śmiech>.
Wojciech: Każdy z was ode mnie otrzymuje 25 tysięcy złotych. Mam nadzieję, że uda wam się stworzyć królestwo bajek. Powodzenia!

~ Dwa dni później ~

Lektor: Dzisiejszy dzień zaczniemy od Sylwii.


Wojciech: Witam Sylwia! Za nim opowiesz nam o swoich projekcie, chciałbym zapytać Ciebie o dzieciństwo. Jak wspominasz swoje lata bycia dzieckiem?
Sylwia: Oj poczułam się teraz tak staro <śmiech>. Jako dziecko byłam bardzo grzeczną dziewczynką. W szkole bardzo dobrze sobie radziłam. Ogólnie nie sprawiałam problemu rodzicom. 
Wojciech: Sylwia, jaki świat nam szykujesz?
Sylwia: Świat bajek. Zamierzam ten pokój jasno pomalować, dodatkowo na ścianach będą tapety. Zawisnął obrazy z postaciami kreskówek. W pomieszczeniu znajdzie się łóżko, biurko, regał z książkami.
Wojciech: Ciekawy pomysł. Czekamy na jego realizacje. 

Lektor: A kim dawniej chciał zostać Kuba?

Wojciech: Pięknie się zapowiada. Kuba, powiedz parę zdań o swoim dzieciństwie.
Kuba: Ja w dzieciństwie bardzo różniłem się od swoich rówieśników. Większość chłopaków interesowało się piłką nożną. Ja już od małego miałem smykałkę do mody. Projektuje ubrania od 13 roku życia, chociaż nie miałem wielkiego talentu do rysunków. 
Wojciech: Czasem warto się wyróżniać. Kuba, co zamierzasz przyszykować przed jurorami?
Kuba: Ja jako dziecko bardzo lubiłem bajkę Kubuś Puchatek. Tym samym zamierzam odwzorować ten świat. Będzie stumilowy las. Meble będą zielone, a pokój jaśniejszy.
Wojciech: Super się to zapowiada. Powodzenia!

Lektor: Pora sprawdzić jak radzi sobie Mateusz.

Wojciech: Cześć! Mateusz mam nadzieję, że nie przeszkadzam. Każdego pytam o dzieciństwo. Chciałbym dowiedzieć się kilka informacji o twoim dzieciństwie.
Mateusz: To ja od małego byłem uzależniony od muzyki. W mojej rodzinie muzyka zawsze stanowiła ważną rolę. W szkole na każdym apelu śpiewałem przed publicznością. Cieszę się, że udało mi się wejść na polski rynek muzyczny. Muzyka to jest to co chce robić w życiu. Kocham ją!
Wojciech: Czyli jednak warto brać udział w tych apelach szkolnych. Słyszycie dzieci?! Mateusz, masz już plan na pokój dziecięcy?
Mateusz: Mój pokój będzie pomalowany na biało-czerwona farbę.
Wojciech: Patriotycznie?!
Mateusz: Tak <śmiech> W pokoju znajdzie się łóżko piętrowe, komody, szafki, stolik.
Wojciech: To czekamy na polski akcent.

Lektor: Przechodzimy do Roberta.


Wojciech: Witam! Robert, opowiesz nam o swoim dzieciństwie?
Robert: Można opowiadać i opowiadać <śmiech>. Ja w dzieciństwie byłem czasami rozbójnikiem <śmiech>. Ale wyrosłem na porządnego mężczyznę. Co nie oznacza, że tylko rozrabiałem, bo w szkole dobre stopnie zbierałem.
Wojciech: Nauka dla dzieci. Robercie, jakie plany na pokój?
Robert: Mój pokój zamierzam pomalować na jasną zieleń. W pokoju znajdzie się łóżko, biurko, krzesło, regał na książki i pamiątki. Być może coś jeszcze wpadnie mi w oko.
Wojciech: Pomysł może być ciekawy. Dzięki.

Lektor: A jak czuje się Olga?


Wojciech: Olga co słychać? Opowiesz nam w kilku zdaniach co robiłaś w dzieciństwie?
Olga: Wychowywałam się w Piasecznie. Już jako mała chciałam zostać artystką. Często się przebierałam w ciuchy mamy. Wtedy tańczyłam, śpiewałam i co tylko <śmiech>. W wieku siedmiu lat wzięłam udział w castingu do serialu "Plebania". Od tamtego czasu w moim życiu dużo się zmieniło. 
Wojciech: A jakie plany na remont pokoju?
Olga: Jak to dziewczyna, mój pokój będzie różowy <śmiech> Motywem będzie Myszka Miki.
Wojciech: Lubiłaś Myszka Miki?
Olga: Tak, w dzieciństwie oglądało się jej przygody.
Wojciech: Mam nadzieję, że Myszka Miki pomoże Ci wygrać. Powodzenia!

Lektor: Poznajmy plan Karola.


Wojciech: Widzę, że pracujesz. Nie zajmę Ci dużo czasu. Chciałbym dowiedzieć się kilka faktów z twojego dzieciństwa.
Karol: Myślę, że to nie będzie zaskoczenie, że od dziecka lubię grać w siatkówkę. Bardzo często z kolegami graliśmy. Oprócz tego lubię koszykówkę, jednak do siatkówki mam większe zamiłowanie.
Wojciech: Czy pokój będzie również sportowy?
Karol: Sportowy to może nie, ale na pewno dla chłopaka. Zamierzam na jeden ze ścian położyć tapetę z samochodem. 
Wojciech: Myślę, że ten pomysł może się spodobać naszym jurorom. Dobrze nie przeszkadzam w pracy.

Wojciech: Do końca remontu pozostało już nie wiele czasu. Czy nasi uczestnicy zachwycą swoimi projektami sędziów?

=== Reklama ===

~ Siedem dni później ~

Lektor: Czas pracy zakończony. Pora aby nasi eksperci sprawdzili pomysły uczestników. Czy pokoje dziecięce okażą się lepsze od sypialni?

 

Pokój dziecięcy Sylwii: 


Dominik: Kolorowo. Myślę, że ten pokój spodobałby się moim dzieciom <śmiech>. 
Kasia: Ładny wystrój. Jest kolorowo i czuć tu energię. Na ścianach jest kolorowo. Bolek i Lolek, Tom i Jerry,  Myszka Miki, a reszty nie znam.
Dorota: Ciekawe pomieszczenie. Tapeta jest jasna i bardzo ładna. Meble są świetnie dobrane. 
Dominik: Zabrać ten laptop i można wpuścić dzieci <śmiech>.


Pokój dziecięcy Kuby:


Kasia: Zielono tu. Tapeta jest bardzo ładna. Meble bajkowe. Pokój uważam za bardzo dobry. Jest miejsce na zabawę i edukację.
Dorota: Bardzo dziecięco. Myślę, że Kuba stworzyć fajny świat. Boję się, że ta zielona farba może szybko zejść z mebli.
Dominik: Pokój na pewno przeznaczony dla dzieci. Jest dużo miejsca na zabawę. Półki i szafki również sprawiają wrażenie, że są praktyczne. Fajny, puchatkowy świat.


Pokój dziecięcy Mateusza:


Kasia: To już pokój dla starszaków. Bardzo fajnie, że Mateusz postawił na łóżko piętrowe. Wiele dzieciaków chciałoby mieć taki pokój.
Dominik: Pomieszczenie przemyślane. Łóżko jak najbardziej wychodzi na plus.
Dorota: Nie jestem zwolenniczką naklejek, no ale muszę przyznać, że w tym pokoju sprawiają dobre wrażenie.


Pokój dziecięcy Roberta:


Dorota: Pokój artystyczny. Zieleń połączona z bielą. Pokój jest ładny, jednak uważam że te rolety nie są praktyczne. Zobaczcie, że słońce normalnie się przebija. 
Kasia: Mi się podoba. Chyba zmierzamy do finału <śmiech>. Pokój w sam raz przeznaczony dla nastolatka.
Dominik: Łóżko bardzo fajne i wygodne. Posiada dwie półki na bajery dzieciaków. Sądzę, że pokój jest dobry.


Pokój dziecięcy Olgi:


Kasia: Ale pięknie! Ja tu zostaję. Myślę, że nie jedna dziewczynka marzyłaby o takim pokoju. Ja jestem zaskoczona.
Dominik: Nie jestem wielbicielem różu, ale pokój jest naprawdę ładny. Olga od poprzedniego odcinka nas zaskakuje. Uważam, że ten pokój należałoby docenić w naszych rankingach, bo jest wykonany naprawdę zawodowo.
Dorota: Macie racje ten pokój jest naprawdę znakomity. Wszystko do siebie pasuje. Myszka Miki jest wszędzie gdzie się nie spojrzy. Dla dziecka to raj.
Kasia: Znakomicie! 


Pokój dziecięcy Karola:


Dominik: Była Myszka Mik, a teraz auta. Pokój świetnie dopasowany do młodych chłopców. Jest łóżko, jest biurko, mamy półki, szafy, komody. Jednym słowem ciekawy pomysł.
Dorota: Świetny pokój dla fanatyków samochodów. Zobaczcie, że tu są projekty starych samochodów <śmiech>. Kolejny świetny pokój.
Kasia: Oj powiem wam, że dzisiaj mamy strasznie trudne zadanie.  
Dominik: Łatwo nie będzie.
Kasia: Może zmienimy zasady programu <śmiech>.
Dorota: Jestem za!

~ Przemyślenia jurorów ~

Dorota: Dzisiejsze projekty były fantastyczne. Nie jestem dzieckiem, ale wiele z tych pokoi nadaje się do użytkowania. Nie mam pojęcia jak ułożę swoją punktację.
Kasia: Nie wiem od czego zacząć. Mamy dzisiaj strasznie trudne zadanie. Kto by nie odpadł będzie straszliwy żal.
Dominik: Pokoje dziecięce zachwycają. Zapomniałem już o tych sypialniach. Będę strasznie długo zastanawiać się nad swoim rankingiem.
~~~

Wojciech: Dzisiejszy poziom odcinka można określić za bardzo wysoki. Niestety zasady są nieubłagane. Jeszcze dziś pożegnamy jednego z uczestników. Kto okaże się najsłabszy? Tego dowiemy się wkrótce!

 
===

Aby oddać głosy w piątym odcinku, należy przyznać każdemu z pomieszczeń następujące punkty: 10-9-8-7-6-5. 10 punktów przyznajemy dla najlepszego pokoju dziecięcego, 5 punkty dla najsłabszego. Głosowanie trwa od pory wydania odcinka do wtorku godziny 18.00. Głosy proszę wysyłać w wiadomości prywatnej na facebooku. Dziękuję za oddane głosy!

===

 ~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~
 
Wojciech: Witam wszystkich! Już za moment dowiemy się kogo zobaczymy w ćwierćfinale. Za nim to nastąpi, wysłuchajmy uprzejmie jurorów.
Kasia: Dzisiejsze wasze pokoje były bardzo piękne. Uważam, że po tym odcinku każdy z was powinien znaleść się w ćwierćfinale.
Dominik: Dziś żaden z was nie powinien odpaść. Każdy z was może być dumny z siebie i swojej pracy.
Dorota: Nie ważne kto odpadnie. Wy z odcinka na odcinek stajecie się coraz lepsi. Wasze pomysły coraz bardziej nas zaskakują.

Wojciech: Otwieram kopertę, w której ukryty jest werdykt. Pierwsze miejsce i najwięcej punktów do tej pory otrzymał:
Jakub Bartnk

Wojciech: Gratulację! Znowu najlepszy. Sprawdźmy, kto zajął drugie miejsce:
Mateusz Krautwurst
Wojciech: Brązy medal otrzymuje:
Kuba Bartnik
Wojciech: Lista gwiazd jest coraz krótsza. Ostatnią niezagrożoną osobą jest:
Olga Kalicka
Wojciech: Sylwia, Karol niestety to wy zdobyliście najmniej punktów w poszczególnych odcinkach. Za chwilę dowiemy się kto z was odpadnie. Z wielką przykrością informuję, że w ćwierćfinale nie zobaczymy:

Karola Kłosa


Wojciech: Karol, twoja przygoda z projektem się skończyła. Co chcesz powiedzieć swoim fanom?
Karol: Decyzja jest jaka jest i nie pozostaje mi nic innego jak się z nią zgodzić. W prawdzie to dobrze, że odpadam. Nie będę musiał robić remontu w swoim domu <śmiech>. Dodatkowo w ostatnim czasie jestem bardzo zapracowany. Trochę zlekceważyłem siatkówkę, a jednak to jest to co lubię robić. Chciałbym przeprosić moich kolegów z drużyny, trenerów oraz szkoleniowców. Dziękuję całej mojej rodzinie za wsparcie. Dziękuję widzom, za wszystkie głosy i komentarze.
Wojciech: Karolu, nie wygrywasz naszego programu, ale na igrzyskach olimpijskich w Rio de Janiero liczymy na twoje zwycięstwo i twoich kolegów. Od naszych sponsorów otrzymujesz mały upominek. Dziękujemy Tobie za udział w programie! 

~ Ekipa programu rozchodzi się  ~
Wojciech: Karol stracił swoją szanse w programie. Pięcioro uczestników pozostało w dalszej części projektu. Kto z nich już za tydzień powiększy swoje szanse na finał? Już za tydzień czeka nas wiele niespodzianek. Do zobaczenia! Pa!
Wyniki Głosowania:

5 komentarzy:

  1. Tak jak wspomniałem na grupie, bardzo ciekawy pomysł z pokojami dla dzieci. Niestety, ale nieco zawiodłem się tym, że w prawie każdym pokoju dominowała zieleń. Może i fajny kolor, ale co za dużo, to niezdrowo. Są dwa projekty, które bardzo mi się spodobały i dwa, które są kompletnie do wymiany według mnie.
    Już układam ranking i wysyłam głosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z pokojem dziecięcym. Ale tylko dwójka uczestników wie co tak najbardziej ich dzieci potrzebują, więc z pewnością pod tym względem zaprojektowali te pokoje. Ale tak jak Kasia D. powiedziała o pokoju Mateusz, że to pokoju dla starszaków to co robi laptop w pokoju Karola i Sylwii. Trochę mi się nie chce wierzyć, że dwulatek ma już swój laptop ???:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To był świetny odcinek, bardzo mi się podoba jego temat. Uważam, że poziom bardzo wzrósł względem poprzedniego odcinka. W każdym pokoju jest coś ciekawego, choć niektóre też moim zdaniem zbyt przekombinowane. Jednak na pewno będę miała problem z ułożeniem rankingu. Wysyłam głosy i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj mieliśmy zdecydowanie bardzo wysoki poziom i szkoda będzie kogoś żegnać. Uczestnicy się spisali, bo te pokoje dziecięco-młodzieżowe są naprawdę przyjemne i ciekawie wykonane. Mam swoich faworytów, ale nie miałbym problemu ze wskazaniem najsłabszego projektu. Głosuję i czekam na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku, bo odpada osoba, która zaprojektowała dzisiaj najlepszy pokój. Nawet w tym odcinku Karol był najlepszy, ale jeżeli zsumowaliśmy wszystkie punkty, to przegrał nawet z Sylwią... No nic, szkoda mi go, bo był faworytem a dzisiaj naprawdę nie zasłużył na odpadkę.
    Myślę, że podium się nie zmieni do końca edycji, teraz tylko pytanie, kto jakie miejsce zajmie konkretnie ;) Czekam na następny odcinek.

    OdpowiedzUsuń