środa, 22 czerwca 2016

1 Odcinek: Przedpokój na start!

Lektor: Rozpoczynamy nowy program. Program w którym uczestnicy wprowadzą się do nowo pustych mieszkań i będą projektować krok po kroku. W ten sposób będą rywalizować o pozostanie w programie. Droga do zwycięstwa nie będzie prosta. Uczestnicy będą musieli przekonać do swoich pomysłów jurorów, pokonać konkurencje, a także zdobyć uznanie telewidzów. Zwycięzcą zostanie autor najlepiej urządzonego mieszkania. Czas rozpocząć Projekt: Dom!

=== Czołówka ===

Lektor: Uczestników przez dziewięć tygodni oceniać będzie: prezenterka i dziennikarka - Katarzyna Dowbor "Czekam na pozytywną energię w programie"; dziennikarka, pisarka i projektantka wnętrz - Dorota Szelągowska "Liczbę na kreatywność i ryzyko" oraz prezenter i ogrodnik - Dominik Strzelec "W programie czekam na zaskoczenie".

~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~

Wojciech: Witam was! Z wielką radością mogę powiedzieć, ze zaczynamy pierwszą edycję "Projekt: Dom". W tym programie nie będzie lekko. Przez dziewięć miesięcy będziecie musieli zaprojektować wasz dom. Mieszkanie będzie oceniane przez naszych jurorów i widzów. Co odcinek będziemy żegnać się z najsłabszym uczestnikiem. W finale znajdą się trzy osoby, które powalczą o klucze do swojego mieszkania oraz 50 tysięcy złotych. Wiem, że się niecierpliwicie, więc wysłuchajmy jurorów. 

Dorota: Witam was! Już za chwilę rozpocznie się walka o dom. Walka w której będziemy świadkami wielkich przemian. Ja jako projektantka liczę, że będziecie bardzo kreatywni. Nie bójcie się łączyć kolorów.
Kasia: Ja chce oznajmić, że nie bójcie się działać. W każdym z was jest masa pomysłów. 
Dominik: Powodzenia!  

Wojciech: To nie koniec. W każdym z odcinku dostaniecie fundusz, który będziecie mogli przeznaczyć na dane pomieszczenie. W tym odcinku wyremontujecie przedpokój! A waszą stawką, którą możecie przeznaczyć na pomieszczenie to 15 tysięcy złotych. Dziękuję wam i do dzieła!

~ Dwa dni później ~

Lektor: Robota idzie pełną parą. Wojtek postanowił odwiedzić Kubę.


~ Jakub Mazurek - aktor, znany z roli Filipa z serialu "Pierwsza miłość". ~

Wojciech: Witam! Widzę że robota od rana. Jak się czujesz?
Kuba: Jestem trochę poddenerwowany. Mam już projekt przedpokoju, ale boję się że nie zdarzę przed wizytą jurorów.
Wojciech: Zaskoczysz nas? <śmiech>
Kuba: Postaram się. Mam nadzieję, ze spodoba wam się mój projekt.
Wojciech: Nie przeszkadzam. Powodzenia życzę!

Lektor: Czas odwiedzić następne mieszkanie. Co przyszykowała Sylwia?


~ Sylwia Juszczak-Arnesen - aktorka, znana jako Mirka z serialu "Cisza nad rozlewiskiem". Uczestniczka trzeciej edycji "Dancing With The Stars. Taniec z Gwiazdami". ~

Wojciech: Witam! Nie przeszkadzam?
Sylwia: Nie, dopiero zabieramy się do pracy.
Wojciech: Widzę że materiały są, farby zakupione. Powiedź jak zamierzasz przygotować przedpokój przed jurorami?
Sylwia: Mam zamiar pomalowanie ścian na kolor beżowy. Dodatkowo na jednej ścianie chce położyć tapetę cegiełek. Dalej to już małe szczegóły <śmiech>.
Wojciech: Sylwia, dasz radę sama to zrobić?
Sylwia: Mam nadzieję, że tak.
Wojciech: Powodzenia, dzięki!

Lektor: Od Sylwii przeszliśmy do Olgi.


~ Olga Kalicka - aktorka, znana jako Marietta z serialu "Plebania".  ~

Wojciech: Witam Cię Olgo? Widzę, że nie marnujesz czasu. Jak samo poczucie?
Olga: Dobre. Cały czas pracuję grupą przyjaciół. Mam nadzieję, że mój przedpokój zrobi efekt na jurorach.
Wojciech: W tym odcinku wasz fundusz wynosi 15 tysięcy złotych. Starczy?
Olga: Myślę, że tak. Najwięcej pieniędzy pójdzie na dodatki.
Wojciech: Nie mogę doczekać się końca <śmiech> 
Olga: Ja też <śmiech>

Lektor: Docieramy do drzwi mieszkania Kuby Bartnika.


~ Jakub Bartnik - projektant, zwycięzca pierwszej edycji "Project Runway".  ~

Wojciech: Halo, halo czy ktoś tu jest?
Kuba: Jestem, hej!
Wojciech: Widzę, że jesteś zajęty. Powiedz mi jak masz zamierzasz urządzić to pomieszczenie?
Kuba: Mój przedpokój będzie w jasnych odcieniach. Nie znoszę kiczu, dlatego nie zamierzam iść w prostotę. Nie będę też dawał zbyt wiele zbędnych rzeczy. Uważam, że przedpokój nie jest od tego. Na pierwszym planie zawisie duże lustro.
Wojciech: Ciekawie to się zapowiada? Zdążysz?
Kuba: Raczej tak.
Wojciech: Dzięki za rozmowę.

Lektor: Pora na spotkanie z Karolem.


~ Karol Kłos - siatkarz obecnie grający w Skrze Bełchatów, reprezentant Polski.  ~

Wojciech: Widzę, że dobrze sobie radzisz. Widziałeś projekty swoich rywali?
Karol: Nie, nie miałem czasu. Każdą wolną chwilę spędzam na przygotowanie tego przedpokoju przed przyjściem jurorów. 
Wojciech: Karol jak ty to łączysz? Treningi, nasz program?
Karol: Jest trudno, ale nie zamierzam się wycofać. Lubię wyzwania i będę się z tym uporał do końca programu.
Wojciech: Podziwiam wytrwałość. Powodzenia życzę w dalszym remoncie!

Lektor: Kolejną uczestniczką jest Tamara.


~ Tamara Gonzalez-Perea - blogerka modowa, finalistka porgramu "Agent Gwiazdy"  ~

Wojciech: Wow! Jak tu pięknie. Tamara nie chcę nic mówić, ale masz najwięcej zrobione z wszystkich uczestników. Skąd w ciebie taka pracowita mróweczka?
Tamara: Ja ogólnie jestem pracowita i bardzo ambitna. Skoro zgłosiłam się do programu i podjęłam się zadania, to chce je wykonać jak najlepiej. 
Wojciech: Skąd taki pomysł na to pomieszczenie?
Tamara: Jurorzy na samym początku mówili nam, że mamy się nie bać pomysłów i być kreatywni. Ja zaryzykowałam i postanowiłam połączyć biel ze złotem. Uważam, że to się pięknie łączy. Złoty kolor cieszy ludzkie oko, a w tym wypadku zaprasza nas do domu.
Wojciech: Nie mogę się nadziwić. To już wygląda pięknie, a co to będzie w sobotę?
Tamara: W sobotę będę zbierać gratulację od pozostałych uczestników <śmiech>
Wojciech: Chyba tak <śmiech> Dziękuję i do zobaczenia!

Lektor: Kolejne ślady zaprowadziły nas do Moniki.


~ Monika Orłowska - modelka, Miss Warszawy 2008  ~

Wojciech: Moniko, pięknie wyglądasz w tym fartuszku. Część już jest, część nie ma. Co zamierzasz jeszcze dodać?
Monika: Lustro. Uważam, że w każdym przedpokoju powinno znaleźć się lustro. Kiedy wychodzimy z domu, dobrze byłoby przyjrzeć się w lustrze czy dobrze wyglądamy.
Wojciech: A masz już pomysły na kolejne pomieszczenia?
Monika: Myślę, że wiem w jakim stylu chce urządzać swoje mieszkanie. Mam nadzieję, że nie odpadnę i będę mogła pokazać swoje pomysły widzom.
Wojciech: Nie przeszkadzam, cześć!

Lektor: Kolejne hałasy dochodzą z mieszkania Roberta.


~ Robert Koszucki - aktor, znany z roli doktora Rafała z serialu "Na dobre i na złe"  ~

Wojciech: Robert, czym nas zaskoczysz?
Robert:  Przede mną dużo pracy. Podłoga została już położona, zaraz zajmę się za malowanie ścian. W moim przedpokoju będzie stała lustrzana szafa na ubrania oraz niewielka komoda. Na suficie zaczepie bardzo fajne lampy.
Wojciech: A co z funduszem? Starczy, zabraknie, a może jeszcze zostanie?
Robert: Myślę, że starczy. Wczoraj robiliśmy specjalny zakres i kosztorys. Wszystko zostało pomierzone, wycenione i pieniędzy zostało.
Wojciech: Wracaj do pracy, a ja idę odwiedzić pozostałych.

Lektor: Puk, puk! Kto tam? Idziemy do królestwa Walerij.


~ Walerija Żurawlewa - tancerka. ~

Wojciech: Walerijo, cieszę się że mogę ponownie ciebie zobaczyć. Ostatnio udało Ci się wygrać trzecią edycję "Dancing With Te Stars" z Maurycym Popielem. Czy masz w planach zwycięstwo w naszym programie?
Walerija: Tak. Każdy kto uczestniczy chce wygrać. Wiem, że moi konkurenci są mocni, więc łatwo nie będzie.
Wojciech: No właśnie. Przed chwilą jak wchodziłem do ciebie to widziałem jak Kuba Mazurek wychodzi. Czy coś was łączy oprócz rywalizacji? 
Walerija: Nie, Kuba przyszedł pożyczyć taśmę. Myślę że dużej rywalizacji między nami nie ma. Każdy uznaje to jako zabawę oraz nowe doświadczenie.
Wojciech: Walerijo życzę tobie powodzenia.

Lektor: Ostatnie schody prowadzą nas do Mateusza.


~ Mateusz Krautwurst - piosenkarz, uczestnik programu "Szansa na Sukces", "Fabryka Gwiazd" i "The Voice of Poland". ~

Wojciech: Widzę, że jesteś po malowaniu. Zapach farby jest na całym piętrze. 
Mateusz: Tak, właśnie skończyłem malować. 
Wojciech: Masz już dobrane meble?
Mateusz: Tak. W czwartek będę już ustawiał meble. 
Wojciech: Mateusz, dzięki i powodzenia!

Wojciech: Drugi dzień pracy za nami. Nasi uczestnicy nie tracą czasu i próbują dobrze wykorzystać każdą minutę. Czy uda im się przygotować projekt do przyjazdu jurorów? Tego nie wiem, ale mam nadzieję, że tak.

=== Reklama ===

~ Siedem dni później ~

Lektor: Jurorzy wkraczają na osiedle. Który z uczestników najbardziej przekona do siebie jurorów? A kto już dziś opuści program?


Przedpokój Kuby: 


Kasia: Wow, jestem pod wrażeniem. Kuba zaskoczyłeś mnie. Wszystko ładnie się ze sobą komponuje. Bardzo podoba mi się ten pomysł.
Dorota: Kuba, bardzo fajne lustra, ale ja uważam że te wieszaki są zbędne. Zamiast tych wieszaków mogłeś dać drugą szafę. Nie jest źle, ale liczyłam na coś więcej.
Dominik: Podoba mi się. Widzę, że sufit był robiony. Co do wieszaków to też uważam, że są one niepotrzebne. Zabierają dużo miejsca, a przedpokój jest bardzo wąski. 


Przedpokój Sylwii:


Dominik: Sylwio, bardzo podoba mi się to pomieszczenie. Kolor ścian z tapetą oddaje charakter nowoczesny. Zdjęcia, które tu wiszą świetnie komponują się w całej tej atmosferze. Ogólnie jestem pod wielkim wrażeniem.
Kasia: Sylwio, ty to sama zrobiłaś? Jestem zaskoczona. Pięknie to wszystko wygląda. Nie mogę uwierzyć w to co widzę. 
Dorota: Mi ten przedpokój również się podoba. Wszystkie kolory zostały dobrze dobrane. Tapeta w cegiełki powoduje uniwersalny charakter. A te obrazy są bardzo ciekawe.


Przedpokój Olgi:


Dorota: Olgo, widzę że próbowałaś łączyć różne odcienie, ale mi osobiście się nie podoba. Ściany i dodatki są okej, ale podłoga jest straszna. Zaletę ma jedną, wiesz jaką? Nie widać brudu na niej. 
Dominik: Góra tego pomieszczenia jest dobra.  Komoda, wazony, obrazy są bardzo ciekawe, ale podłoga jest faktycznie fatalna. To wszystko wygląda tak jakby Ci się skończyły materiały. 
Kasia: Może te pomieszczenie zostawia jeszcze dużo do życzenia, ale ja uważam ze nie jest tak źle jak mówią moi poprzednicy. Olga jest młodą dziewczyną i ma prawo do pomyłek.


Przedpokój Kuby:


Dorota: Ciekawie. Korytarz jest bardzo starannie wykonany. Uważam, że jest to bardzo fajny pomysł.
Kasia: Bardzo fajnie to wygląda. Te lustro bardzo dobrze komponuje się w tym pomieszczeniu.
Dominik: A ja czuję się tu nieswojo. Całość przypomina mi, jakbyśmy byli w jakieś dawnej epoce. Ramy tego lustra dają takie wrażenie.
Kasia: Oj przesadzasz, Kuba się bardzo postarał.
Dominik: Moim zdaniem te pomieszczenie jest niedokończone. Brakuje tu jakiegoś obrazu, szafy na ubrania. Oprócz komody, lustra nie ma nic.


Przedpokój Karola:


Dominik: O jest bardzo fajnie. Karol świetnie się spisał. Kolory w tym pomieszczeniu są naprawdę bardzo ciekawie zastosowane. Meble nie zajmują dużo miejsca, co też wychodzi na plus.
Dorota: Jest tu bardzo przytulnie, ale rama lustra za bardzo zlewa się z dywanem. Faktycznie jest tu duża przestrzeń jak na tak mały przedpokój.
Kasia: Jestem oczarowana poziomem naszych uczestników. Co mieszkanie to lepszy przedpokój. Karol świetnie skomponował i zastosował kolory. Najbardziej podoba mi się ten wazon. Chyba przygarnę do siebie <śmiech>.


Przedpokój Tamary:


Kasia: Wow ... jak tu ślicznie.  
Dorota: Bardzo ładne są te złote fale na ścianach. Niestety temu pomieszczeniu jeszcze dużo brakuje. W niektórych częściach przedpokoju jest pusto.
Dominik: Pomieszczenie nie jest do końca wykorzystane, ale widać że Tamara nie poszła w ilość, a w jakość. Wszystkie elementy są całkowicie zadbane.
Dorota: Tu masz racje.


Przedpokój Moniki:


Dominik: Trzeba przyznać, ze Monika miała bardzo ciekawy pomysł na ten przedpokój. Chciała być nowoczesna. Moim zdaniem udało jej się mnie zaskoczyć.
Kasia: To naprawdę robi duże wrażenie, szczególnie ten sufit. Jednak ten przedpokój jest strasznie jasny. 
Dorota: To racja, trochę za jasno tutaj. Ja widzę potencjał w tym lustrze. 
Dominik: Trochę mi się to kojarzy z przymierzalnią w sklepie odzieżowym <śmiech>.
Dorota: Jak kto komu <śmiech>.
Kasia: Dobrze, wychodzimy.


Przedpokój Roberta:


Kasia: Świetny projekt! Te szafy bardzo mi się podobają. Nie zajmują dużo miejsca, a są bardzo głębokie.
Dorota: Cały ten przedpokój jest bardzo dobrze wykorzystany. Robert wszystko przemyślał.
Dominik: Bardzo funkcjonalny przedpokój. Robert odwalił kawał dobrej roboty. Na pewno to wszystko docenię w swojej punktacji.


Przedpokój Walerij:


Dorota: Oj ten dywanik to mnie odstrasza! Niestety ale on jest tu zupełnie nie potrzebny i nie pasuje do pomieszczenia. To samo uważam, o tej półeczce.
Kasia: No trochę rozczarowanie to jest. Bardzo ładne są tu drzwi i obrazki, ale reszta pozostawia sobie do życzenia.
Dominik: Przedpokój ten mi się nie podoba. Nie ma w nim nic co by mnie ujęło. Wiele dodatków nie gra ze sobą.


Przedpokój Mateusza:


Dorota: Bardzo mi się podoba ten przedpokój. W zasadzie przedpokój przypomina korytarz, w tym wypadku tu jest bliżej do pokoju. Wszystko wygląda na dokończone. Ładne półeczki, szafeczki.
Dominik: Widać dużą pracę włożoną w ten przedpokój. Kolor drzwi doskonale pasuje do koloru ścian. Światło lamp daje bardzo fajny klimat. Moim zdaniem to wygląda super.
Kasia: Piękne lustrzane szafy. Czysto i przejrzyście w mieszkaniu. Mateusz zrobił tu wielką rewolucję.

~ Przemyślenia jurorów ~

Dominik: W tym odcinku jestem przekonany, ze poziom tego programu jest bardzo wysoki. Uczestnicy wykazali się kreatywnością. Kompletnie nie wiem komu dziś przyznać dziesięć punktów, a komu jeden.
Kasia: Nie spodziewałam się takich przedpokoi od naszych uczestników. W każdym z mieszkań coś mnie zaskoczyło.
Dorota: Ja jestem zadowolona z tego co dokonali nasi uczestnicy. Spodziewałam się słabszego poziomu, a większość projektów mi się podobała. Jestem ciekaw kolejnych pomieszczeń.

Wojciech: Dziesiątka uczestników wykonała swoje zadanie. Teraz to widzowie i jurorzy zadecydują, które z pomieszczeń okazało się najlepsze, a które najmniej przypadło do gustu.

===

Aby oddać głosy w pierwszym odcinku, należy przyznać każdemu z pomieszczeń następujące punkty: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1. 10 punktów przyznajemy dla najlepszego przedpokoju, 1 punkt dla najsłabszego. Głosowanie trwa od pory wydania odcinka do piątku godziny 19.00. Głosy proszę wysyłać w wiadomości prywatnej na facebooku. Dziękuję za oddane głosy!

===

~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~

Wojciech: Witam was wszystkich razem ponownie! Już za chwilę poznamy wyniki pierwszego zadania. Za nim przejdziemy do wyników, to zobaczmy co jurorzy mają nam do powiedzenia.

Dorota: Moi drodzy jesteśmy bardzo zaskoczeni waszym poziomem. Chyba żaden z nas nie spodziewał się takich przedpokoi <śmiech>. Związku z tym, że pierwszy etap był wyrównany to tym samym uzgodniliśmy, że w tym odcinku nikt nie odpadnie!
Dominika: To nie koniec niespodzianek. Autor, który zdobył dzisiaj największe uznanie otrzyma immunitet. Tym samym ma zagwarantowane miejsce w trzecim etapie. Dodatkowo otrzymuje pięć tysięcy, które będzie mógł wykorzystać w drugim odcinku.
Kasia: W przyrodzie jak zwykle musi się równoważyć.  Nie wiem czemu ja mam tą kwestię ogłosić <śmiech>. Z wielkim bólem informuje, że osoba która zajęła dziś ostatnie miejsc odda pięć tysięcy zwycięzcy.

Wojciech: W takim razie poznajmy zwycięzce. Zwycięzcą w pierwszym odcinku "Projekt: Dom" zostaje:
Sylwia Juszczak-Arnesen

 

Przedpokój Sylwii:

 
  
Sylwia: Dziękuję wszystkim za głosy. Nie spodziewałam się że wygram. Dziękuję!

Wojciech: Znamy zwycięzce, pora poznać kolejne miejsca. Drugie miejsce zajmuje:
Robert Koszucki
Wojciech: Na podium znalazł się:
Mateusz Krautwurst
Wojciech: Blisko najlepszej trójki znalazł się:
Kuba Bartnik
Wojciech: Piąta pozycja przypadła dziś dla:
Karola Kłosa
Wojciech: W połowie rywalizacji jest:
Monika Ordowska
Wojciech: Szczęście dopisało również:
Tamarze Gonzalez-Perea
Wojciech: Jurorzy i widzowie dostrzegli potencjał u:
Olgi Kalickiej
Wojciech: Kuba Mazur i Walerija Żurawlewa. Niestety, ale jedno z was w drugim odcinku będzie pracowało z pięcioma tysiącami mniej. A tą osobą jest:
Kuba Mazur

 

Przedpokój Kuby:


Wojciech: Kuba, na całe szczęście dzisiaj jurorzy dali Tobie drugą szanse i tym samym widzimy się w drugim odcinku! Dziękuję wam!

~ Ekipa programu rozchodzi się  ~

Wojciech: Moi drodzy to tyle na dziś. Pora się rozstać w ten piękny, ciepły wieczór pod księżycem i gwiazdami. Do zobaczenia! Pa!

Głosowanie:

8 komentarzy:

  1. Nie mogę się otrząsnąć, czuję mega zachwyt od momentu wejścia w ten blog <3 Grafika prze wspaniała, brawo dla Piotrka, do tego przepiękna kolorystyka <3 Brak słów <3
    Sam program to był genialny pomysł. Czytało mi się lekko, miło oglądało wszystkie przedpokoje. Poziom jest dobry, czekam co będzie w przyszłych odcinkach. Ciężko mi jest wybrać jeden najlepszy przedpokój, było kilka na prawdę rewelacyjnych, niektóre też mnie nieco rozczarowały. Ciekawe kto odpadnie, czekam na wyniki i biorę się za głosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałem się, że ten program wyjdzie aż TAK znakomicie! Jestem pod ogromnym wrażeniem wystroju, sposobu przebiegu odcinka, no po prostu wszystko tu się trzyma kupy!
    Jak na pierwszy odcinek projekty dla mnie nawet dobre, kilka mnie zachwyciło, pojawiło się też niestety troszkę niedociągnięć.
    Za chwilę oddam głosy i czekam na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle przyjemny i lekki program, w sam raz na gorące lato ;) Grafika rzeczywiście cudowna, kolorystyka dobrana idealnie, a sam przebieg odcinka naprawdę ciekawy i czasem zaskakujący, bo niektóre projekty okazały się naprawdę dobre. Było też parę rozczarowań, ale nic nie szkodzi ;) Niebawem oddam głosy i czekam na wyniki ZAJEBISTEGO premierowego odcinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam architekturę wnętrz <3 a ten program mogę teraz wychwalać pod niebiosa, serio! Na szczególną uwagę zasługuje sama formuła bloga, styl pisania oraz grafika i fantastyczne zestawienie kolorów! <3 Zdaje się, że przedpokój łatwo jest zaaranżować, ale to miejsce pełni funkcję "zaproszenia" w dalsze progi domu. Większość projektów bardzo mi się podobała, kilka miały pewne niedociągnięcia i jeden mi się nie podobał... GENIALNIE OGÓŁEM <3 czas ranking stworzyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło, że nikt nie odpadł :) Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak sobie myślałem, że przy pierwszym odcinku nikt nie odpadnie :D Ale szczerze mówiąc, to Kuba będzie miał ciężkie zadanie za tydzień, jeszcze mu odjęli 5 tysi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że nikt nie odpadł, bo już straciłabym najmocniejszego faworyta.. Sylwii nie lubię, no ale miała jeden z najlepszych projektów. Czekam na drugi odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i werdykt muszę przyznać sprawiedliwy! Wprawdzie jeden przedpokój nieco brdziej podobał mi się od projektu Sylwii, niemniej jednak jest ona moją wielką faworytką, także jej zwycięstwo niesamowicie mnie cieszy! ;) Czekam na drugi odcinek! :)

    OdpowiedzUsuń