czwartek, 30 czerwca 2016

2 Odcinek: Łazienka

Lektor: Przed tygodniem nasi uczestnicy wprowadzili się do nowo pustych mieszkań. Pierwszym zadaniem było przygotowanie przedpokoju przed wizytą jurorów. Jurorzy oraz widzowie najlepiej ocenili projekt Sylwia Juszczak-Arnesen. Dziś przed uczestnikami łazienki. To łazienki oraz przedpokój zadecyduje o tym kogo pożegnamy dzisiejszego wieczoru. Czas rozpocząć drugi odcinek programu Projekt: Dom!

 === Czołówka ===

Lektor: Uczestników przez dziewięć tygodni oceniać będzie: prezenterka i dziennikarka - Katarzyna Dowbor "Czekam na pozytywną energię w programie"; dziennikarka, pisarka i projektantka wnętrz - Dorota Szelągowska "Liczbę na kreatywność i ryzyko" oraz prezenter i ogrodnik - Dominik Strzelec "W programie czekam na zaskoczenie".

~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~

Wojciech: Witam was! Widzę ze humory dopisują. To dobrze, to bardzo dobrze, bo energia przed pracą jest bardzo ważna. Dzisiejszym waszym zadaniem jest wykonanie łazienki. Za nim przystąpicie do pracy wysłuchajmy jurorów oraz ich porad.

Kasia: Witam was Kochani! Nie ukrywam, ale ja bardzo lubię łazienki. Myślę, że każda z pań lubuje się w tym pomieszczeniu, gdyż spędzamy bardzo długi czas, zwłaszcza rano.
Dominik: My mężczyźni również nie oszczędzamy się czasowo. Jednak to nie jest ważne. Ważne jest to co nam pokażecie, to co nam przedstawicie.
Dorota: Ja jak zawsze oczekuje kreatywności. Nie chce, aby to była zwykła łazienka. Chce być zaskoczona.

Wojciech: Dziś wasz fundusz wynosi 25 tysięcy złotych. Sylwia wygrałaś pierwszy odcinek. Związku z tym otrzymujesz immunitet oraz pięć tysięcy złotych. Niestety ktoś musi być smutny, żeby ktoś się cieszył. Tym samym pięć tysięcy zabieramy Kubie. Kubo, mamy nadzieję że mimo wszystko dobrze sobie poradzisz. Dziękuję wam i do dzieła!

 ~ Dwa dni później ~

Lektor: Pora sprawdzić jak uczestnicy radzą sobie z kolejnym etapem. Wojtek najpierw odwiedza mieszkanie Tamary.

 

~ Tamara Gonzalez-Perea - blogerka modowa, finalistka porgramu "Agent Gwiazdy"  ~

Wojciech: Witam, witam! Tamaro, co słychać? Jak wrażenia po pierwszym odcinku?
Tamara: Dobre, ale mogły być jeszcze lepsze. Nie jestem usatysfakcjonowana swoim wynikiem w pierwszym odcinku <śmiech>. Ale nie poddaje się, zabawa dopiero się rozkręca.
Wojciech: Co szykujesz przed jurorami?
Tamara: W przedpokoju połączyłam biel ze złotem, w łazience chce połączyć biel i brąz. Na suficie będzie wiele światełek, które nadadzą nastrój.
Wojciech: Myślę, że jurorzy będą zachwyceni.
Tamara: Ja również.
Wojciech: Dziękuję Ci.

Lektor: Powolnymi krokami dochodzimy do drzwi Walerij.

 

~ Walerija Żurawlewa - tancerka. ~

Wojciech: Na razie widzę folie i kurz. Czy to się zmieni?
Walerija: Tak, moja łazienka będzie jasna. Stanie w niej wanna, zlew, pralka. 
Wojciech: Sama będziesz dźwigała pralkę?
Walerija: Nie, mam chłopaków do pomocy <śmiech>.
Wojciech: Nie przeszkadzam. Idę sprawdzić jak radzą sobie inni uczestnicy.

Lektor: Jak zapowiada się łazienka Sylwii?


 ~ Sylwia Juszczak-Arnesen - aktorka, znana jako Mirka z serialu "Cisza nad rozlewiskiem". Uczestniczka trzeciej edycji "Dancing With The Stars. Taniec z Gwiazdami". ~

Wojciech: Sylwia, Twój przedpokój najbardziej zachwycił widzów i jurorów. Jak się z tym czujesz?
Sylwia: Do teraz jestem w szoku. Nie spodziewałam się zwycięstwa. Nie widziałam innych projektów, ale wiem że były lepsze.
Wojciech: Sylwio, zwycięstwo dało Ci miejsce do trzeciego odcinka, a także dostałaś pięć tysięcy złotych, które było Kuby.
Sylwia: Chciałam aby każdy miał równe szanse, dlatego chciałam oddać Kubie pięć tysięcy, ale on nie chciał przyjąć tych pieniędzy.
Wojciech: No cóź. Sylwio pracuj dalej. Pa!

Lektor: Kolejną łazienkę przygotowuje Karol.


 ~ Karol Kłos - siatkarz obecnie grający w Skrze Bełchatów, reprezentant Polski.  ~

Wojciech: Karol jak się czujesz przed wizytą jurorów? Stresujesz się? W tym tygodniu już ktoś opuści nasz program.
Karol: Stresu nie czuje. Na tą chwilę chce zrobić swoją dobrą robotę, aby na koniec tygodnia być z niej dumny. Liczę na to, że jurorom spodoba się mój pomysł.
Wojciech: A jaki to pomysł?
Karol: Ściany i podłoga mojej łazienki będzie pokryta ciemnymi płytkami. Nad wanną zawieszę wieszak na ręczniki. A reszta to standard. Zlew, lustro, kibelek.
Wojciech: Czekamy. Powodzenia!

Lektor: A jak z zadaniem radzi sobie Robert?


~ Robert Koszucki - aktor, znany z roli doktora Rafała z serialu "Na dobre i na złe"  ~

Wojciech: Widzę, że tu trwa malowanie. Ściany będą beżowe, a jak dalszy wystrój?
Robert: Większość pewnie stawia na płytki i kafelki, ja obrałem inną technikę. Na dwóch ścianach będą płytki, zaś dwie kolejne ściany będą pomalowane na beżowo. Myślę, że to się fajnie komponuje.
Wojciech: Ciekawe połączenie.
Robert: Ogólnie to będzie inna łazienka, niż taka jak większość.
Wojciech: Nie przeszkadzam w malowaniu. Wracaj do pracy.

Lektor: Kuba również nie zamierza odpuścić konkurencji.


~ Jakub Bartnik - projektant, zwycięzca pierwszej edycji "Project Runway".  ~

Wojciech: Kuba, widzę że bardzo dbasz o szczegóły.
Kuba: Tak, zawsze to co robię, staram się robić dobrze.  
Wojciech: Jaki masz plan na łazienkę?
Kuba: Taki jak na przedpokój. Nie lubię kiczu. Wolę zachować prostotę i łączyć kolory.
Wojciech: Ta prostota w pierwszym odcinku spodobała się jurorom.
Kuba: Myślę, że łazienka też im się spodoba.
Wojciech: Dzięki.

Lektor: Monika nie rezygnuje z zamiarów i ostro zabrała się do pracy.


~ Monika Orłowska - modelka, Miss Warszawy 2008  ~

Wojciech: Moniko, widzę że będą płytki w łazience. Opowiedz nam coś więcej.
Monika: Tak jak sam zauważyłeś będą płytki. W łazience znajdzie się umywalka, lustro, prysznic. 
Wojciech: Zachwycisz jurorów?
Monika: Nie ma innej możliwości <śmiech>. Musi być dobrze.
Wojciech: Dziękuję Ci, a ja idę do kolejnego mieszkania.

Lektor: Przechodzimy do Mateusza.


~ Mateusz Krautwurst - piosenkarz, uczestnik programu "Szansa na Sukces", "Fabryka Gwiazd" i "The Voice of Poland". ~

Wojciech: Wow ... już na wstępie wszystko robi wrażenie. Mateusz powiedz kilka słów o swoim dziele.
Mateusz: Moja łazienka będzie bardzo nowoczesna. 
Wojciech: Chyba idziesz po zwycięstwo? <śmiech>
Mateusz: Każdy próbuje. Mam nadzieję że mój pomysł i technika znajdzie swoich sympatyków.
Wojciech: Ja na pewno będę sympatykiem. <śmiech>

Lektor: Kolejne zmagania zaobserwujemy u Olgi.

 

~ Olga Kalicka - aktorka, znana jako Marietta z serialu "Plebania".  ~

Wojciech: Olgo, nie chce nikomu pomagać, ale powiem Ci że to jedyna tak wesoła łazienka. Większość stosuje biały bądź beżowy kolor. Ty stawiasz na zieleń. Dlaczego?
Olga: Bardzo lubię zielony kolor, jest on przyjemny dla oczu. W łazience jest on lekki i ciepły.
Wojciech: Twoja łazienka wyróżnia się na tle innych.
Olga: Oj nie wiem czy to dobrze <śmiech>. Mam nadzieję, że wyróżnia się pozytywnie.
Wojciech: Tak. To będzie zaskoczenie dla jurorów.  
Olga: Fajnie by było gdyby mój projekt został doceniony.
Wojciech: Wszystko jest możliwe. Dobrze, nie przeszkadzam.

Lektor: Pora na ostatnią łazienkę - Kuby.

 

~ Jakub Mazurek - aktor, znany z roli Filipa z serialu "Pierwsza miłość". ~

Wojciech: Kuba, niestety ostatnio zająłeś ostatnie miejsce. Być może ta łazienka zadecyduje o twoim być lub nie być. Co powiesz?
Kuba: Zdaje sobie sprawę, że stoję na wysokości zadania.
Wojciech: W tym tygodniu masz pięć tysięcy mniej. Jest trudniej?
Kuba: Pięć tysięcy to dużo, ale daje rade. Mam nadzieje, że Sylwia dobrze zarządza moimi pieniędzmi. <śmiech>
Wojciech: Podobno chciała Ci oddać, ale nie chciałeś przyjąć.
Kuba: Tak, proponowała mi. Sylwia napracowała się w pierwszym odcinku, więc zasłużyła na te pieniądze.
Wojciech: Ja lecę, a ty pracuj dalej. Powodzenia!

Wojciech: Drugi dzień pracy za nami. Nasi uczestnicy cały czas pracują. Jakie będą wrażenia jurorów na widok łazienek?

=== Reklama ===
~ Siedem dni później ~
Lektor: Jurorzy wkraczają na osiedle. Który z uczestników najbardziej przekona do siebie jurorów? A kto już dziś opuści program?


Łazienka Tamary:


Kasia: Wow, ale ładna łazienka. Widać, że został tu zastosowany umiar.
Dorota: Nie wiem jak wam, ale mi to się średnio podoba. Tamara jest barwną osobą, lubi łączyć kolory, ale uważam że tu się wszystko zlało. Za dużo brązu. Moim zdaniem Tamara mogła wykorzystać trzy kolory.
Kasia: Może uznała, że to zbyt ryzykowne.
Dominik: Tej łazience brakuje oryginalności. Brąz i biel ładnie się komponują, jednak tu jest zbyt duża przewaga brązu.


Łazienka Walerij:


Dorota: Pralka w łazience? Nie jestem zwolenniczką pralek w łazience. Uważam, że miejsce pralki jest w kuchni, bądź innym pomieszczeniu. Ścianom też nadałabym innego koloru.
Kasia: Mi się ta łazienka podoba, ale uważam że ta półka jest za ciemna do tego pomieszczenia.
Dominik: Te pomieszczenie wymaga jeszcze remontu.


Łazienka Sylwii:


Kasia: Jestem zachwycona! Sylwia po raz kolejny prezentuje wysoki poziom.
Dominik: Bardzo ładna łazienka. Wszystko bardzo dopracowane. Ściany są bardzo ładne, a zlew jest świetny.
Dorota: Sylwia szykuje się na faworytkę. Jej pomieszczenia są bardzo ciekawe. Łazienka moim zdaniem to strzał w dziesiątkę.


Łazienka Karola:


Dorota: Bardzo fajnie połączony został zlew z szafką. Jedynie co mnie martwi to ten wieszak na ręczniki nad wanną. Uważam, że jest on niepotrzebny.
Dominik: To racja nie jest on w ogóle praktyczny. Podłoga trochę zlewa się ze ścianami. Ogólnie to nie jest źle.
Kasia: Szafka ta jest naprawdę bardzo piękna i funkcjonalna. Pomysł na tą łazienkę był, jednak czy do końca został zrealizowany? 


Łazienka Roberta:


Kasia: Jak tu ładnie. Ta łazienka wygląda jakbyśmy byli w jakimś pałacu. 
Dorota: Ta łazienka jest zupełnie inna od tych co widzieliśmy. 
Kasia: Zobaczcie ile miejsca jest w tych szafkach.
Dominik: Te szafki są bardzo funkcjonalne. Cała łazienka jest wykonana w bardzo ładnym stylu. Jedynie co mnie martwi to mało miejsca w łazience.  


Łazienka Kuby:


Dominik: To jest łazienka na jaką czekałem! Zobaczcie jak to wszystko jest skutecznie wykonane. Kuba chyba wszystko wymierzył do centymetra <śmiech>. To jest naprawdę świetna łazienka!
Dorota: To prawda ta łazienka daje niesamowite wrażenie wchodząc do tego pomieszczenia. Bardzo podoba mi się ta podłoga. 
Kasia: Widać, że Kuba jest człowiekiem, który lubi porządek. Wszystko jest poukładane na właściwym miejscu. 
Dominik: Nie wiem jak wam Panie, ale ja uważam że jest to genialny projekt. 
Kasia: Mam takie same zdanie co Ty.


Łazienka Moniki:


Kasia: Ładna łazienka, ale chyba jest za jasno. Nie widzę żadnego miejsca na kosmetyki.
Dorota: Połka czy szafka by się przydała, bo jest bardzo pusto. Ja zwrócę uwagę na te gałązki. Są one bardzo piękne. Jeżeli Monika sama je namalowała to ja jestem pod ogromnym wrażeniem.
Dominik: Może jest nie tylko ładna, ale ma talent plastyczny. <śmiech>
Kasia: Być może.
Dominik: Dla mnie ta łazienka jest trochę bezpłciowa. Nie przykuwa mojej uwagi. Jest pusto i wszystko jest jednolite. Tą łazienkę ratują gałązki namalowane na ścianie.


Łazienka Mateusza:


Dorota: Bardzo nowoczesna łazienka. Podobają mi się światełka, które wychodzą za lustra.
Dominik: Ciekawy pomysł na stworzenie takiej łazienki. Wchodząc tu możemy poczuć się jakbyśmy byli w innym wymiarze.
Kasia: Jest bosko. Tej łazience nic nie brakuje.


Łazienka Olgi:


Dominik: Bardzo podoba mi się połączenie tej zieleni z bielą. Poprzednie łazienki były raczej ciemniejsze, ta jest bardzo kolorowa. 
Kasia: Bardzo fajna są te półki wyrzeźbione w ścianie. A wanna jest bardzo duża. Naszła mnie chęć kąpieli. <śmiech>
Dorota: Mi się ta łazienka podoba, ale wolałbym aby ta wisząca szafka była w kolorze bieli.


Łazienka Kuby:


Dominik: Kuby łazienka jest w lepszym stanie niż przedpokój. Całość łazienki jest dobra, ale widzę że Kuba miał problemy z położeniem tych płytek na ścianie.
Dorota: Ja będę szczera i mi się te ściany za bardzo nie podobają. Reszta jest w porządku, Kuba zastosował wiele fajnych dodatków.
Kasia: Warto dodać, że Kuba miał pięć tysięcy mniej i zaprojektował taką łazienkę. Nie jest to łatwe zadanie, a Kuba dał radę.

~ Przemyślenia jurorów ~

Kasia: Łazienki, które zobaczyliśmy były wykonane starannie. Nasza trójka mogła dostrzec ile trudu włożyli uczestnicy w trakcie projektowania tych pomieszczeń.
Dorota: Łazienki były wykonane w dobrym stopniu. Kilka projektów przyciągnęło moją uwagę, a kilka uważam jeszcze za niedopracowane. 
Dominik: Poziom łazienek uważam za wyższy w porównaniu do przedpokoi. Uczestnicy w tym odcinku pokazali nam kolejne oblicze swojej twórczości.

~~~

Wojciech: Uczestnicy po tygodniowym trudzie, mogą pozwolić sobie na odpoczynek. Teraz to widzowie i jurorzy zadecydują, które z pomieszczeń okazało się najlepsze, a która łazienka najmniej przypadło do gustu.

===

Aby oddać głosy w drugim odcinku, należy przyznać każdemu z pomieszczeń następujące punkty: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1. 10 punktów przyznajemy dla najlepszej łazienki, 1 punkt dla najsłabszej. Głosowanie trwa od pory wydania odcinka do soboty godziny 17.00. Głosy proszę wysyłać w wiadomości prywatnej na facebooku. Dziękuję za oddane głosy!

===

 ~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~

Wojciech: Witam was wszystkich! Już za chwilę poznamy wyniki. Za nim przejdziemy do wyników, to zobaczmy co jurorzy mają nam do powiedzenia.

Kasia: Ja chce wam wszystkim pogratulować łazienek. Są one przepiękne! 
Dorota: Muszę przyznać, że łazienki wypadły lepiej niż przedpokoje. Było kilka projektów, które mi się bardzo podobały.
Dominik: Łazienki były świetne, ale jeden projekt mnie szczególnie zachwycił.

Wojciech: Pora na wyniki! Klasyfikacja końcowa to sumowanie punktów ze wszystkich pomieszczeń, czyli na tym etapie łazienki i przedpokoju. Zwycięzcą po dwóch odcinkach jest:

Mateusz Krautwurst


Wojciech: Gratulację! Drugie miejsce zajmuje:
Robert Koszucki
Wojciech: Ze swojej łazienki i przedpokoju dumny poczuć się może:
Kuba Bartnik
Wojciech: Bezpieczna jest także:
Sylwia Juszczak-Arnesen
Wojciech: Do kolejnego odcinka przechodzi:
Karol Kłos
Wojciech: Awans otrzymuje:
Olga Kalicka
Wojciech: Pomysł do kolejnego odcinka szykować może:
Tamarze Gonzalez-Perea
Wojciech: Ostatnią niezagrożoną osobą jest:
Monika Ordowska
Wojciech: Walerija, Kuba to wasze mieszkania okazały się dziś najsłabsze. Z wielkim żalem z programu żegnamy:
Walerije Żurawlewą


Wojciech: Walerija, niestety ale to ty musisz opuścić nasz program. Co powiesz?
Walerija: Jak widać projektowanie nie jest moją bajką <śmiech>. Ja bardzo chce wszystkim podziękować za współpracę. To były dla mnie miłe spędzone dwa tygodnie. Dzięki!
Wojciech: Walerija, od naszych sponsorów otrzymujesz mały upominek. Dziękujemy Tobie za udział w programie!

~ Ekipa programu rozchodzi się  ~

Wojciech: Moi drodzy to tyle na dziś. Do zobaczenia za tydzień! Pa!

Głosowanie:
 

7 komentarzy:

  1. Niby fajne te wszystkie łazienki, ale większości wszystkie na jedno kopyto. Taka odróżniającą się od innych propagujących ten sam styl mają Olga i Robert. Reszta nie jest zła, ale tak jak mówiła, są one takie same. Różnią się ustawieniem i kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć, że temat łazienek jeszcze bardziej mnie zaciekawił, niż przedpokoje. Wszystkie projekty są dosyć ciekawe, ale nie z każdą opinią jurorów się zgadam. Jednak to opiszę, gdy dodasz zdjęcia na Fb.
    Układam ranking i czekam na wyniki :0

    OdpowiedzUsuń
  3. To był wspaniały odcinek! Nie ma wątpliwości już, że ten program to hit. Bardzo ciekawy temat odcinka. Przyznam, że dwie łazienki mocno na mnie zrobiły wrażenie, bo wyróżniały się od pozostałych. Jedna z nich pochodzi od mojej faworytki <3 W pierwszym odcinku się nie popisała a teraz mam nadzieję że wygra odcinek. Mimo to było też jeszcze kilka łazienek, którymi bym nie pogardziła. Mam wrażenie, że poziom trochę wzrósł względem poprzedniego odcinka, ciężko będzie mi ułożyć punktację. Ale już się za to biorę, czekam na wyniki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekty przedpokojów były ciekawsze, tutaj rzeczywiście łazienki trochę na jedno kopyto, ale to nie oznacza, że było źle, bo poziom i tak jest wysoki ;) Tylko jedna osoba mnie rozczarowała, ale nic nie szkodzi. Program oczywiście świetny, super się to czyta! Mamy chyba hit tego lata? :) Głosuję i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyniki dosyć sprawiedliwe, Mateusz (niestety) zasłużył na 1-sze miejsce, a Lerka na odpadkę. Czekam na kolejny odcinek, z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak myślałam że Lera odpadnie :( Szkoda, ale miała najgorszy projekt. Olga z Moniką powinny być wyżej. Czekam na następny odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Walerija była dzisiaj najsłabsza, więc słusznie odpadła ;)
    Czekam niecierpliwie na trzeci odcinek!

    OdpowiedzUsuń