czwartek, 7 lipca 2016

3 Odcinek: Kuchnia

Lektor: Tydzień temu uczestnicy musieli podjąć zadanie zaprojektowania łazienki. Niestety po dwóch tygodniach z programu pożegnała się Walerija Żurawlewa: "Jak widać projektowanie nie jest moją bajką <śmiech>. Ja bardzo chce wszystkim podziękować za współpracę ...". Dziś uczestnicy wykonają kuchnię. Kto tym razem najbardziej zaskoczy widzów, a kto pożegna się z marzeniami o zwycięstwo? Czas rozpocząć trzeci odcinek programu Projekt: Dom!

 === Czołówka ===

Lektor: Uczestników przez dziewięć tygodni oceniać będzie: prezenterka i dziennikarka - Katarzyna Dowbor "Czekam na pozytywną energię w programie"; dziennikarka, pisarka i projektantka wnętrz - Dorota Szelągowska "Liczbę na kreatywność i ryzyko" oraz prezenter i ogrodnik - Dominik Strzelec "W programie czekam na zaskoczenie".

~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~

Wojciech: Witam was! To już trzeci tydzień, a was jest coraz mniej. Dzisiaj podejmiecie się kuchni. Za nim przejdziecie do pracy to wysłuchajcie naszych jurorów.

Dorota: Witamy was po raz trzeci! Dzisiaj do wykonania jest kuchnia. Kuchnia to takie pomieszczenie, które odgrywa bardzo ważną rolę w domu. Mam nadzieję, że wasze kuchnie będą również tak dobre, a nawet lepsze od poprzednich projektów.
Kasia: Ja jestem bardzo ciekawa kuchni. Wiele z panów uważa, że miejsce żony jest w kuchni. To oczywiście jest nie prawdą, ale warto zadbać żeby w naszej kuchni miło się pracowało.
Dominik: Perfekcyjność, Funkcjonalność, Kreatywność to sposób na sukces.

Wojciech: Weźcie te wskazówki do siebie. Wasza kwota do wydania w tym odcinku to 30 tysięcy złotych. Dziś nikt nie będzie nagrodzony, ani ukarany. Dziękuję wam i zapraszam do pracy!

~ Dwa dni później ~

Lektor: Wojciech pierwszą kuchnię sprawdzi u Kuby.

 

~ Jakub Bartnik - projektant, zwycięzca pierwszej edycji "Project Runway".  ~

Wojciech: Cześć Kuba,  powiedz nam jakie masz plany na kuchnie?
Kuba: Moja kuchnia będzie raczej w nieco ciemniejszych kolorach. Ściany będą szarawe, akcesoria kuchenna będzie jasnego brązu, a półki ciemne.
Wojciech: Po ostatnim odcinku udało się Tobie awansować do najlepszej trójki. Planujesz robić kolejne skoki?
Kuba: Jasne, nie widzę przeszkody, aby po tym odcinku awansować na drugie miejsce. Myślę że jest to w moim zasięgu.
Wojciech: Dzięki, pa!

Lektor: A co słychać w kuchni Tamary?

 

~ Tamara Gonzalez-Perea - blogerka modowa, finalistka porgramu "Agent Gwiazdy"  ~

Wojciech: Hej Tamara, co szykujesz na przyjście jurorów?
Tamara: Moja kuchnia będzie szara.
Wojciech: Szara? Mam nadzieję, że twój nastrój ma inny kolor <śmiech>.
Tamara: Tak, na pewno <śmiech>. Kuchnia będzie szara, ale będą różne odcienie szarości. Jestem zwolenniczką ziół w kuchni. Lubię mieć przy sobie bazylię, majeranek i inne zioła, dlatego będą one w doniczkach.
Wojciech: Przed Tobą dużo pracy. Nie przeszkadzam i życzę powodzenia!

Lektor: Przechodzimy do Mateusza.

 

~ Mateusz Krautwurst - piosenkarz, uczestnik programu "Szansa na Sukces", "Fabryka Gwiazd" i "The Voice of Poland". ~

Wojciech: Czuje zapach pomalowanych ścian. Co jeszcze stanie w tej kuchni?
Mateusz: Moja kuchnia nie będzie jakaś skomplikowana, jak łazienka. Tym razem chce postawić na zupełnie coś innego. Meble będą jasne, a atrakcją będzie oczywiście piekarnik, zmywarka.
Wojciech: No właśnie, ostatnio zwycięstwo. Twoja nowoczesna łazienka przypadła do gustu widzom i naszym sędziom. Jak się z tym czujesz?
Mateusz: Cieszę się. Byłem zaskoczony tym wynikiem. Tworząc projekt nie byłem przekonany czy trafi on do wszystkich.
Wojciech: Mateusz, życzę powodzenia!

Lektor: Monka również nie marnuje ani chwili, aby jak najlepiej wypaść przed jurorami.

 

~ Monika Ordowska - modelka, Miss Warszawy 2008  ~

Wojciech: Moniko jak planujesz stworzyć kuchnie?
Monika: Ostatnio wygrała nowoczesna łazienka, więc idę tym samym tropem i stawiam na nowoczesną kuchnię. Wszystkie półki, szafki będą wykonane ze specjalnego materiału. Kuchnia zostanie urozmaicona różnymi dodatkami, takie jak lampki, flakony, dzbanki, talerze.
Wojciech: Starzy Ci pieniędzy?
Monika: Tak, w zasadzie wszystko jest już zamówione.
Wojciech: Moniko, dziękuję za rozmowę.

Lektor: Na jakim etapie przygotowania jest Kuba?

 

~ Jakub Mazurek - aktor, znany z roli Filipa z serialu "Pierwsza miłość". ~

Wojciech: Kuba, widzę że już dużą część pracy wykonałeś. Co jeszcze masz w planach?
Kuba: Tak, najważniejsze rzeczy z pomieszczeniem zostały wykonane. Teraz pozostało mi tylko montowanie światełek i wybranie odpowiednich mebli.
Wojciech: Kuba niestety łazienka i przedpokój nie do końca spełniły oczekiwania jurorów i widzów. Ostatnio udało się Tobie przejść minimalnie. Być może ta kuchnia rozstrzygnie o twoim pozostaniu. Powiedz nam jak się z tym czujesz? Jesteś poddenerwowany? 
Kuba: Nie, staram się o tym nie myśleć. Wiem sam, że jak będę się denerwować to będzie mi trudniej wykonywać pracę.
Wojciech: Mam nadzieję, że ta kuchnia nie będzie twoją ostatnią.

Lektor: Jak z zadaniem radzi sobie Olga?

 

~ Olga Kalicka - aktorka, znana jako Marietta z serialu "Plebania".  ~

Wojciech: Ojjj widzę że gdzieś się wybierasz. 
Olga: Niestety skończyły mi się materiały i muszę wybrać się do sklepu Mrówki. Ale mogę pogadać.
Wojciech: To tak na szybko, jak będzie wyglądał twój projekt?
Olga: Meble będą w szarości, natomiast ściany białe. W kuchni będzie też stół z krzesłami, roślinki i przybory kuchenne.
Wojciech: Dobra, uciekaj do sklepu.

Lektor: Podążamy do kolejnej kuchni.

 

 ~ Sylwia Juszczak-Arnesen - aktorka, znana jako Mirka z serialu "Cisza nad rozlewiskiem". Uczestniczka trzeciej edycji "Dancing With The Stars. Taniec z Gwiazdami". ~

Wojciech: Sylwia, widzę że do pomocy wzięłaś kilku mężczyzn.
Sylwia: Tak to moi przyjaciele.
Wojciech: Masz już pomysł na kuchnie?
Sylwia: Tak, ściany będą pomalowane na lekki fiolet, meble będą białe. Mam nadzieję, że największe wrażenie zrobi lodówka, bo jest ogromna i bardzo funkcjonalna. Można pomieścić w niej dużo jedzenia.
Wojciech: Niestety ostatnio twoja łazienka nie była tak dobra jak przedpokój. Tym samym z pierwszego miejsca, spadłaś na czwarte.
Sylwia: Tak, moja łazienka nie do końca spodobała się wszystkim. Warto pamiętać, że nie zawsze się wygrywa. Czasami trzeba przegrać, aby potem znowu wygrać.
Wojciech: Mądre słowa. Sylwia, życzę powodzenia w dalszej pracy!

Lektor: Pora na kuchnie w stylu Roberta.

 

~ Robert Koszucki - aktor, znany z roli doktora Rafała z serialu "Na dobre i na złe"  ~

Wojciech: Robert jaki pomysł?
Robert: Szczerze to sam nie wiem <śmiech>. Pomysł narodzi mi się w trakcie. Teraz wiem, że ściany chce pomalować na biało. 
Wojciech: Mam nadzieję, że twój projekt będzie za nim jurorzy zawitają w twoich drzwiach.
Robert: Też mam taką nadzieję <śmiech>.
Wojciech: To pracuj, pa!

Lektor: Została ostatnia kuchnia.

  

 ~ Karol Kłos - siatkarz obecnie grający w Skrze Bełchatów, reprezentant Polski.  ~

Wojciech: Karol, witam Cię! Jak idzie remont?
Karol: Dobrze. Wczoraj wyglądało to gorzej, ale dziś już jest dobrze.
Wojciech: Jaki wystrój będzie miała kuchnia?
Karol: W kuchni położę specjalną tapetę. Meble będą jasne, a piekarnik będzie zabudowany. W oddali będzie stolik i czterema krzesłami. Nad stołem zawisną kule, które będą dawać światło.
Wojciech: Zapowiada się ciekawie. Czekam.

Wojciech: Dwa dni za nami! Kuchnie wyglądają dobrze, ale do doskonałości jeszcze wiele brakuje.

=== Reklama ===
~ Siedem dni później ~
Lektor: Kuchnie gotowe. Teraz pozostało czekać na przyjazd jurorów. Który z uczestników najbardziej przekona do siebie jurorów? A kto już dziś opuści program? 
  
Kuchnia Kuby:


Dominik: Bardzo ciekawy projekt. Fajne dopasowanie kolorów. Praktyczne i nowoczesne sprzęty. Ma ktoś ochotę na kawę? <śmiech>
Kasia: Piękna kuchnia. W takiej kuchni to można spędzać czas <śmiech>. Ekspres, telewizor ... bardzo ładnie.
Dominik: A zobaczcie jaki widok.
Dorota: Kuchnia jest urządzona w bardzo ciekawym i oryginalnym stylu. Wszystko jest spójne i tworzy całość. Nie mam do czego się przyczepić.

 
Kuchnia Tamara:


Kasia: Ładnie to wygląda. Jest skromnie, ale robi wrażenie.
Dominik: Ja mam mieszane uczucia. Sama kuchnia jest prosta, ale coś w niej jest. Zawiera fajne dodatki, dzięki którym kuchnia nie jest pusta. Słabą stroną jest podłoga. Niestety nie podoba mi się. 
Dorota: Kuchnia ma fajny styl. Czasami prostota jest lepsza od źle przemyślanych pomysłów.
Kasia: Zobaczcie ile na parapecie jest roślin. To są chyba jakieś przyprawy. Bardzo fajny pomysł z tym hodowaniem. Przynajmniej wiemy co jemy.


Kuchnia Mateusza:


Kasia: Kolejny pomysł jednego z uczestników. Hmm ... nie wiem jak wy, ale ja odczuwam niedosyt. Fajny pomysł jest z tym stolikiem, ale niektóre rzeczy nie grają ze sobą.
Dorota: Te pomieszczenie nie jest za dobre. W ogóle zobaczcie rozmieszczenie. Ta kuchnia nie jest funkcjonalna. Nie rozumiem po co te rolety. 
Dominik: Za dużo światełek, kuchnia mało funkcjonalna. Niestety jestem na nie. Dziś Mateuszowi pomysł nie wyszedł. 

 

Kuchnia Moniki:
Dorota: Bardzo ładny kolor mebli. Kuchnia jest bardzo nowoczesna i bardzo ciekawa. Niestety lewa strona przypomina mi kącik pamiątek. Uważam że jest to zbędne.
Dominik: Mi się ta kuchnia podoba. Fajne zastosowanie kolorów.
Kasia: Kuchnia bardzo ładna, ale brakuje tu stołu. Być może Monika ma w planach jadalnie.

 

Kuchnia Kuby:


Kasia: Bardzo ładna kuchnia. Wydaje mi się że wyróżnia się na tle wcześniejszych projektów.
Dorota: Kuchnia ładna, ale jest zdecydowanie za mało miejsca, aby przygotować potrawę. Nie wiem czy Kuba gotuje, ale mi osobiście w tej kuchni byłoby ciasno. Ładna, ale nie funkcyjna.
Dominik: To racja, w kuchni powinno być więcej stoisk niż jedno miejsce. Dodatkowo jest zła lokalizacja sprzętu AGD. 



Kuchnia Olgi:


Dominik: Patrząc na te wnętrze, mam wrażenie że jest z jakiegoś katalogu. Jest tu ładnie i bardzo przejrzyście.
Dorota: To Olgi najlepsze pomieszczenie jak do tej pory. Ta kuchnia wygląda świetnie.
Kasia: Bardzo fajny lad. Olga projektowała to z umiarem. 

 

Kuchnia Sylwii:


Dorota: No i doczekałam się fioletu. Nie ukrywam ale bardzo lubię ten kolor. Cieszę się że Sylwia go zastosował w kuchni. Całość jest w dobrym stopniu.
Dominik: Mi się ta kuchnia podoba. Szafeczki i półeczki nie przypominają mi mebli do kuchni.
Kasia: Kuchnia piękna. Sylwia jest bardzo pracowita. Co pomysł to lepszy.

 

Kuchnia Roberta:


Kasia: Ooo takich mebli jeszcze nie było. Bardzo fajne połączenie.
Dominik: Nowoczesny styl. Fajnie, że Robert połączył kilka kolorów. Fajny efekt dają światełka umieszczone na suficie.
Dorota: Robert potrafi nas zaskoczyć. Kuchnia ta wygląda bardzo efektownie. Jedyne zastrzeżenia mam do stołu. Uważam, że stół i krzesła mogłyby być inne. 


Kuchnia Karola:


Kasia: Ależ tu ładnie. Zobaczcie jakie piękne lampy. Jestem zaskoczona.
Dorota: Kuchnia jest bardzo ładna, ale nie jestem zwolenniczką tapet w kuchni. W kuchni jest bardzo dużo brudu, tłuszczu. W każdej chwili na tapecie może znaleźć się tłuszcz, po czym trzeba wymienić tapetę. Jednakże ten wystrój mi się podoba.
Dominik: Kuchnia ciekawa i tajemnicza. Pomysł na stworzenie takiej kuchni jest bardzo fajny. Myślę, że w swojej punktacji docenię pomysł Karola.

~ Przemyślenia jurorów ~

Dominik: Kuchnie jakie wykonali nasi uczestnicy są bardzo ciekawe. Większość z tych projektów można wykorzystać przy tworzeniu takich oto pomieszczeń.
Kasia: Bardzo spodobały mi się niektóre kuchnie. Wiele pomieszczeń pozostało w mojej pamięci,
Dorota: Ja jestem zadowolona z pracy naszych projektantów. Uważam, że niektóre projekty były oryginalne i ciekawe. Bardzo podoba mi się styl w jakim zostały wykonane te kuchnie. 

~~~

Wojciech: Naszym uczestnikom nie pozostaje nic innego jak czekać. Czekać na werdykt widzów i jurorów.  Które z pomieszczeń okazało się najlepsze, a która kuchnia najmniej przypadło do gustu?

===

Aby oddać głosy w trzecim odcinku, należy przyznać każdemu z pomieszczeń następujące punkty: 10-9-8-7-6-5-4-3-2. 10 punktów przyznajemy dla najlepszej kuchni, 2 punkt dla najsłabszej. Głosowanie trwa od pory wydania odcinka do soboty godziny 18.00. Głosy proszę wysyłać w wiadomości prywatnej na facebooku. Dziękuję za oddane głosy!

===

 ~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~

Wojciech: Witam was wszystkich! Już za chwilę poznamy wyniki oraz dowiemy się kto opuści nasz program. Za nim to, wysłuchajmy uprzejmie jurorów.

Dorota: Wasze projekty były dla nas zupełnym zaskoczeniem. Kilka projektów było bardzo ciekawe.
Kasia: Z odcinka na odcinek stajecie się prawdziwymi architektami wnętrz. Kuchnie były piękne.
Dominik: Ja nic nie powiem i czekam na wyniki.

Wojciech: Dzisiejszy wynik to suma punktów, jaką zdobyliście za przedpokój, łazienkę i kuchnię. Po podliczeniu punktów najlepszy okazał się:
Kuba Bartnik

 

Wojciech: Brawo! Jeden punkt mniej ma:
Robert Koszucki
Wojciech: Dzisiejsze podium zamyka:
 Mateusz Krautwurst
Wojciech: W programie pozostanie:
Karol Kłos
Wojciech: Do czwórki panów dołączy:
Olga Kalicka
Wojciech: Za tydzień na osiedlu widzimy się z:
Sylwia Juszczak-Arnesen
Wojciech: Bezpieczna poczuć się może:
 Monika Ordowska
Wojciech: Tamara, Kuba niestety za chwilę jedno z was rozstanie się z naszym programem. Ze smutkiem ogłaszam, że w czwartym odcinku zabraknie:
Kuby Mazurka 

 

Wojciech: Kuba, niestety to koniec. Co powiesz?
Kuba: Spodziewałem się tej odpadki. Od trzech tygodni byłem w zagrożeniu. Chciałbym podziękować mojej rodzinie oraz przyjaciołom, którzy pomagali mi w tym programie. Dziękuję wszystkim tym, którzy wierzyli we mnie. 
Wojciech: Kuba od naszych sponsorów otrzymujesz mały upominek. Dziękujemy Tobie za udział w programie! 

~ Ekipa programu rozchodzi się  ~

Wojciech: To tyle na dziś. Już za tydzień nasi uczestnicy zaprojektują swoje salony. Do zobaczenia za tydzień! Pa!

Wyniki Głosowania:
 

6 komentarzy:

  1. Kolejny odcinek za nami, tym razem główną bohaterką była kuchnia. Po rozmowach nieco obawiałem się projektu, bo dużo osób mówiło, że postawiło na szarość. Na szczęście nie było aż tak źle, chociaż nie ukrywam, że kilka projektów kompletnie mi się nie podoba, ale też jest jeden, gdzie zamysł jest idealny (sam chciałbym mieć taką kuchnię), jednak wykonanie nieco gorsze. Mimo wszystko postawiłem tą kuchnię na pierwszym miejscu.
    Czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod dużym wrażeniem tego odcinka. Nie ukrywam, że chyba poziom jest najlepszy, kuchnie przebiły łazienki i przedpokoje. Jest jednak jedna która zupełnie nie przypadła mi do gustu i odstaje od reszty. W kilku jest też parę szczegółów które mi bardzo przeszkadzają, ale opiszę to jak dodasz zdjęcia. No nie wiem kto może wygrać, będzie zacięta walka. Czekam na wyniki i zaraz wyślę głosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. To był chyba najlepszy odcinek pod względem projektów, praktycznie ani jednej większej wpadki! Odcinek od początku zapowiadał się ciekawie i tak też było. Pojawiły się dwie kuchnie moim marzeń, które oczywiście docenię w punktacji i dwie słabsze kuchnie, które w moim rankingu wylądują niestety na samym końcu. Czekam niecierpliwie na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, coś żegnamy moich największych faworytów :( Najpierw Walerija, teraz Kuba ;( Mega szkoda, ale cóż. Dwóch anty faworytów za to na podium.. Ale niekiedy się należy za dobre projekty ;) Pełne emocji były te wyniki, czekam na kolejne emocje czyli kolejny odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuba nie był dziś najgorszy i to zdecydowanie, ale na przestrzeni wszystkich odcinków prezentował się nieco gorzej, więc chyba słusznie, że opuścił "Projekt: Dom" ;) Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Kuba nie powinien odpaść, no ale na przestrzeni odcinków rzeczywiście chyba sobie radził najsłabiej, więc może wyszło sprawiedliwie.
    Czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń