poniedziałek, 22 sierpnia 2016

7 Odcinek: Wolny pokój

Lektor: Tydzień temu uczestnicy w tydzień musieli przygotować pokój dziecięcy. Zadanie sprzyjało każdemu, lecz najwięcej punktów uzbierał Kuba Bartnik. Z programem pożegnał się Karol Klos: "Decyzja jest jaka jest i nie pozostaje mi nic innego jak się z nią zgodzić. W prawdzie to dobrze, że odpadam. Nie będę musiał robić remontu w swoim domu <śmiech>...". Dziś uczestnicy dostają wolną rękę. To oni sami wybiorą Co chcą stworzyć w swoich mieszkaniach. Który pomysł okaże się najlepszy? A kto okaże się najmniej kreatywny? Zapraszamy na siódmy odcinek programu Projekt: Dom!

=== Czołówka ===

Lektor: Uczestników przez dziewięć tygodni oceniać będzie: prezenterka i dziennikarka - Katarzyna Dowbor "Czekam na pozytywną energię w programie"; dziennikarka, pisarka i projektantka wnętrz - Dorota Szelągowska "Liczbę na kreatywność i ryzyko" oraz prezenter i ogrodnik - Dominik Strzelec "W programie czekam na zaskoczenie".

~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~

Wojciech: Witam was w ćwierćfinale! Jesteście już na bardzo wysokim etapie. Dziś mamy dla was dwie niespodzianki. Pierwsza z nich to taka, że macie pusty pokój i sami wybieracie co chcecie, aby znalazło się w waszych mieszkaniach. Druga niespodzianka to zaproszenie na ognisko, które odbędzie się w piatek po pracy. Teraz poproszę naszych jurorów o pomysły, propozycje na wasz dodatkowy pokój.

Kasia: Kochani, gratuluję wam dotarcia do ćwierćfinału. Każdy z was może być z siebie dumny. Ja nie będę nic sugerować. Czekam na wasze pomysły.
Dorota: W tym tygodniu to wy wybierzecie, co chcecie nam pokazać.  Może to być garderoba, może to być pralnia, może to być pracownia. Liczymy na waszą kreatywność.
Dominik: To już ćwierćfinał, więc i nasze wymagania są wyższe. Pamiętajcie o jednym. Nie bójcie się ryzykować. Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.

Wojciech: Na wasze pomysły przeznaczam 25 tysięcy złotych.  Nie mylcie się! Powodzenia!

~ Dwa dni później ~

Lektor: Jaki pomysł skrywa Robert?


Wojciech: Robert, witam Ciebie! Mam do ciebie pytanie. Czy czujesz, że wchodzicie w decydującą fazę?
Robert: Nie. Staram się nie myśleć o rywalizacji. 
Wojciech: Co chcesz zrobić w swoim wolnym pokoju?
Robert: Bardzo długo się zastanawiałem, ale postawiłem na siłownię. Uważam, że taka domowa siłownia to bardzo fajna sprawa. Nie trzeba wychodzić z domu, aby móc poćwiczyć.
Wojciech: Pomysł bardzo dobry. Ale żeby taka siłownia miała sens, to muszą być chęci, aby ćwiczyć <śmiech>.
Robert: Ja na swoje chęci nie narzekam. Sport to zdrowie.
Wojciech: Racja, dziękuję za rozmowę i powodzenia w dalszej pracy.

Lektor: A w jakiej formie jest Kuba?


Wojciech: Kuba, prowadzisz w klasyfikacji generalnej. Jak się z tym czujesz? Jesteś głównym rywalem pozostałych uczestników.
Kuba: Cieszę się, że jestem pierwszy, ale przede mną jeszcze wiele pracy. Głównym rywalem chyba też nie jestem. Dobre projekty pokazuje w ostatnim czasie Olga. Robert i Mateusz także są groźnymi rywalami dla pozostałych.
Wojciech: A jaki plan na ten tydzień?
Kuba: Ja zamierzam stworzyć swoją pracownie. Kocham modę i lubię się nią zajmować. W domu chciałbym mieć taki swój kąt, w którym mógłbym projektować i wymyślać kolejne kreacje.
Wojciech: Fajnie się zapowiada. Lecę dalej, cześć.

Lektor: Przechodzimy do Olgi.  


Wojciech: Olga, domyślam się co ty chcesz zrobić <śmiech>. Czy w któreś z tych sukienek, masz zamiar iść na ognisko?
Olga: Jeszcze nie wiem w co się ubiorę, ale Wojtku jesteś bardzo spostrzegawczy. Chce w swoim mieszkaniu mieć własną garderobę.
Wojciech: Nie ciężko się domyślić, po tych ubraniach. Opowiedź nam coś o swojej garderobie.
Olga: Garderoba to bajka każdej z kobiet. My kobiety kochamy się modnie ubierać. Lubimy sukienki, spódniczki, szpilki, torebki, T-shirt, więc jest to nasz kobiecy świat.
Wojciech: Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Dlaczego wy zawsze mówicie, że nie macie się w co ubrać, a macie kartony ubrań.
Olga: Wojtku, nie rozumiesz kobiet <śmiech>. My pragniemy, aby wy mężczyźni pomogli nam się ładnie ubrać. Przecież to dla was chcemy pięknie wyglądać.
Wojciech: Dziękuję, za wyjaśnienie. 

Lektor: Dochodzimy pod drzwi Sylwii.


Wojciech: Sylwia, niestety obecnie jesteś na dnie klasyfikacji generalnej. Czy obawiasz się że to może być twój ostatni projekt?
Sylwia: Tak, myśl mi taka się nasuwa. Ale nie chce odpuszczać. Wiem, że jestem jeszcze w stanie dużo pokazać. Nie rezygnuje z planów.
Wojciech: A twój plan to?
Sylwia: Jadalnia. Za pewno to nie jest wyszukany pomysł, ale uważam że potrzebny jest taki rodzinny kącik, żeby rodzina mogła wspólnie spożywać posiłki.
Wojciech: Myślę, że to dobry pomysł.

Lektor: Ostatnim uczestnikiem jest Mateusz.


Wojciech: Mateusz, widzę że sporo pracy już wykonałeś. 
Mateusz: Tak, najcięższe mam już za sobą. Teraz zostało, aby to wszystko dopracować.
Wojciech: A co to będzie?
Mateusz: Mam zamiłowanie do muzyki. To będzie domowe studio nagraniowe. Będę mógł komponować swoje utwory, nie wychodząc z domu.
Wojciech: To chyba najbardziej zaskakujący pomysł jaki słyszałem. Mam nadzieję, że jurorzy docenią twoją kreatywność.

=== Reklama ===
~ Siedem dni później ~
Lektor: Budowa zakończona. Pora na przyjazd jurorów.
 

Siłowania Roberta:


Dorota: Siłownia, w sam raz dla mężczyzny <śmiech>. Przyznam szczerzę, że ta siłownia mi się podoba. Jest nowoczesna, praktyczna i jest dużo wolnej przestrzeni. 
Kasia: Nie mam pojęcia jak to oceniać. Siłownia robi na mnie ogromne wrażenie.
Dominik: Robert ciekawie rozplanował tą siłownię. Jest dużo miejsca. Sprzęt bardzo nowoczesny i w sam raz, aby wyrzeźbić sylwetkę. 


Pracownia Kuby:


Kasia: Zobaczcie jaki fajny salon. Myślę, że każdy projektant modowy chciałby mieć taką pracowanie.
Dominik: Pomysł bardzo fajny. Taka pracowania jest bardzo korzystna. Kuba bardzo ciekawie rozporządził ten pokój.
Dorota: Funkcjonalnie i pomysłowo. Kuba cały czas wyszukuje w swojej głowie masę pomysłów.


Garderoba Olgi:


Kasia: Garderoba! Dorota to coś dla nas <śmiech>. Pięknie to wygląda. Już wiem, kto ma moje dziesięć punktów <śmiech>.
Dorota: Garderoba jest bardzo przydatną częścią domu. Każda kobieta marzy o dużej garderobie. Myślę, że Olga dobrze się spisała. Jest starannie i praktycznie.
Dominik: To nie moja bajka <śmiech>.  Oczywiście żartuje. Garderoba jest bardzo ciekawa. Jest dużo miejsca na przechowanie ubrań. O miejscach na buty nie wspomnę.
Kasia: My lubimy mieć kilka par butów.


Jadalnia Sylwii:


Dominik: A tu Sylwia pomyślała o innych członkach rodziny, a nie tylko o sobie. Jadalnia jest świetnym miejscem do rodzinnych rozmów.
Kasia: Masz rację, niedzielny obiad należy spożywać razem. Sylwia świetnie by się zajęła polityką prorodzinną <śmiech>.
Dorota: Jadalnia jest bardzo ładna. Meble w sam raz pasują do tych ciemnych ścian. Stół aż zachęca do rodzinnych obiadów.

 

Studio Mateusza:


Dominik: Kolejna pracowania. Pomysł ciekawy. Jest wiele sprzętu, który robi wrażenie. Ciekawe czy sam Mateusz wie, jak się to wszystko obsługuje.
Dorota: Studio nagraniowe to mega zaskakujący pomysł. Trochę współczuję dla sąsiadów.
Kasia: Cudnie to wszystko wygląda. Może pośpiewamy?

~ Przemyślenia jurorów ~

Dominik: Dzisiejszy odcinek obfitował w pomysły i kreatywność. Wiele uczestników zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Myślę, że w dzisiejszej punktacji, mogę mieć problemy.
Dorota: Pomysły, były przeróżne. Pracownie, garderoby, jadalnia, no wszystko super. Nie wiem jak mam to ocenić, ale postaram się ocenić to przez funkcjonalność i praktyczność.
Kasia: Dziś każdy z uczestników zasługuję na dziesiątkę. Każdy projekt miał coś w sobie.

 ~ Ognisko ekipy Projekt Dom ~


Sylwia: Takie ognisko to świetny pomysł na wspólną integrację. To wspaniale, że możemy ze sobą pogadać.
Robert: Dziś nie musieliśmy ze sobą rywalizować. Dziś mogliśmy się bliżej poznać. Dziękuję całej produkcji za zorganizowanie tego ogniska.
Kuba: Ognisko mi się bardzo podobało. Było trochę zimno, ale ogólnie zabawę oceniam pozytywnie.
Olga: Ja jestem bardzo zadowolona z tego ogniska. Wiele dowiedziałam się o moich znajomych z programu. Takie wspólne ognisko bardzo nas połączyło. Dodatkowo mogliśmy zobaczyć jurorów w nieco innej wersji.
Mateusz: Ognisko było ekstra. Pogadaliśmy, Pośpiewaliśmy, wypiliśmy <śmiech>.  

Uczestnicy z jurorami przy ognisku śpiewają "Whisky" Dżem

 ~~~

Wojciech: Wspólna zabawa przy ognisku to świetny odpoczynek po tygodniowej pracy. Niestety po każdym odpoczynku, wracają obowiązki. Który projekt podobał się naszym jurorom najmniej? Tego dowiemy się niebawem!

===

Aby oddać głosy w siódmym odcinku, należy przyznać każdemu z pomieszczeń następujące punkty: 10-9-8-7-6. 10 punktów przyznajemy dla najlepszego pokoju dodatkowego, 6 punkty dla najsłabszego. Głosowanie trwa od pory wydania odcinka do środy godziny 18.00. Głosy proszę wysyłać w wiadomości prywatnej na facebooku. Dziękuję za oddane głosy!

===

 ~ Ekipa programu znajduje się na osiedlu  ~

Wojciech: Witam wszystkich! Już za moment poznamy wyniki ćwierćfinału. Teraz zobaczmy co jurorzy mają do powiedzenia.

Dominik: Wasze projekty w tym tygodniu były bardzo dobre. Ciężko było nam je oceniać, ale po dłuższym zastanowieniu udało mi się ułożyć odpowiednio punktację.
Kasia: To kolejny odcinek, kiedy spisujecie się świetnie. Każdy z was powinien przejść dalej.
Dorota: Wasze pomieszczenia tym razem ocenialiśmy inaczej. Patrzyliśmy na przestrzeń, zagospodarowanie i funkcjonalność.

Wojciech: Kopertę mam już w dłoni. Do dzisiejszych punktów, dodaliśmy punkty z poprzednich etapów. Pierwszym półfinalistą jest:
Robert Koszucki
 
 

Wojciech: Gratulujemy wyniku! Przekonajmy się kto znajduje się na wysokim, drugim miejscu:
Kuba Bartnik
Wojciech: Ostatnie, a zarazem trzecie miejsce zajmuje:
 Mateusz Krautwurst
Wojciech: Sylwia, Olga to wy jesteście dzisiaj zagrożone. Już za chwilę jedna z was zakończy udział w naszym programie. Z przykrością informuję, że w półfinałowym wyzwaniu nie zobaczymy: 

Sylwię Juszczak-Arnesen

 

Wojciech: Sylwia to twój koniec w naszym programie. Co chcesz powiedzieć na zakończenie?
Sylwia: Czuję wielki żal, że muszę opuścić ten program. Bardzo się z nim zżyłam. Cieszę się że przez siedem tygodni mogłam pokazywać swoje pomysły. Dziękuję całej produkcji za wsparcie i za zaproszenie. Dziękuję mojej rodzinie oraz znajomym. Moim kolegom z programu życzę powodzenia!
Wojciech: Sylwia, dziękujemy Tobie za udział. Zajmujesz piąte miejsce w naszym projekcie. Gratulację! Od naszych sponsorów otrzymujesz mały upominek. 

~ Ekipa programu rozchodzi się  ~

Wojciech: Kolejny tydzień za nami. Jak ten czas szybko leci. Już za tydzień czworo uczestników, będzie walczyło o wejście do wielkiego finału. Kto odpadnie tuż przed finałem? Tego dowiemy się już za tydzień! Do zobaczenia! Pa!

Wyniki Głosowania:

6 komentarzy:

  1. No takich rzeczy to nie ma w żadnym show. Ognisko super pomysł. Tak kreatywnego show nie było. Odcinek wolne pokoje raczej pokój czym zajmuję się prywatnie.Najlepiej Sylwia i Olga, najgorszy był Mateusz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za nami kolejny odcinek ze świetnym tematem. Byłam ciekawa, co się kryje pod tą nazwą "Pokój wolny". Każdy zinterpretował inaczej i przyznam, że 3 projekty mnie przekonały, a 2 totalnie nie.. Nie przekonały mnie osoby, które na ogół radzą sobie dobrze, więc wyniki będą bardzo ciekawe, wszystko się zdarzyć może. Czekam na nie i wysyłam głosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na temat odcinka i o dziwo wszyscy spisali się na medal, naprawdę! Nie spodziewałem się tak świetnego poziomu i dlatego trudno mi tutaj cokolwiek porównywać, bo każdy pokazał w tych pomieszczeniach siebie i każdy zrobił to naprawdę porządnie. Świetny pomysł na ognisko, zrobiło się bardzo rodzinnie i jeszcze "Whisky" do tego, chyba klasyk na ogniskach ;) Za chwilę ułożę ranking i czekam na wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na odcinek ciekawy, ale wykonanie już średnie, tak szczerze. Podobają mi się pomysły praktycznie wszystkich uczestników, każdy postawił na coś innego, lecz wykonanie to już średnie. Jak na ćwierćfinał oczekiwałem nieco większego poziomu.
    Zaraz ułożę ranking i czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyniki mi odpowiadają, chociaż mimo że Sylwia miała dziś najlepszy projekt, to ogólnie radziła sobie najsłabiej.
    Myślę, że o wygraną powalczą dwaj panowie, Robert i Kuba, to będzie ciekawe starcie. Czekam na następny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uff, antyfaworytka odpadła. Choć miała fajne projekty w tym programie, tak mimo wszystko cieszę się, że ją żegnamy. Ciekawe kto odpadnie teraz, czekam na następny odcinek.

    OdpowiedzUsuń